[QUOTE="vieras";23426464]sama
oltiin juuri synttäreillä, otin sitä itsetehtyä voileipäkakkua, joka oli niin kuivaa, että tarttui kitalakeen, väkisin sain kahvin kanssa nieleksittyä sen alas. kakkua tai muffineja en ottanut, ne näytti niin...semmoisilta suttuisilta :ashamed:
otan aina vieraissa vain kaupan leipomuksia jos mahdollista, en vain PYSTY syömään muiden räpellyksiä...juu juu, leipomoissakin niitä tekevät muut, mutta heillä on edes jonkinlaiset hygieniamääräykset olemassa.[/QUOTE]
Ikävä, että sulla on tuttuja, jotka ei osaa leipoa, mutta ei kai se kerro mitään hygieenisyydestä. Mutta onko kaupan tai leipomon leivonnaiset susta muka hyviä?! Mahtaa sun ystävät tosiaan olla huonoja leipomaan... Mun vieraat kuolaa melkein mun tarjoilujen päälle. Jos tulisit mun luo kylään, jäisit paljosta paitsi. Onneks mulla ei ole tuollaisia tuttuja, koska tarjoan vain itsetehtyjä herkkuja.
Mullakin onkin siihen tosin paras mahdollinen koulutus, nimittäin lapsuus maatalossa, jossa opin ruoanlaiton ja leipomisen heti kun osasin seistä. Sitä ei mitkään leipurikoulut korvaa. Vaikka itse nyt tässä sanonkin.