V
"vieras"
Vieras
Minulla on melkein kaikki kyläilypaikat sellaisia etten pysty syömään talon emännän tekemiä pullia tms. leivonnaisia, koska kuvottaa se, että se henkilö on pitänyt käsiään siinä taikinassa
Kieltäydyn siis pullista ja muista ihan siksi etten muka tykkää makeasta. Suurin kuvotus on leipomukset tupakoijan kotona. Siis koen ne pullat ja muut jotenkin likaisiksi kun se tekijä on siinä kätensä uittanut ja hygienia ei välttämättä muutenkaan sitä parhainta. Itse tekemiäni pystyn syömään, mutta itse leivon tosi usein leivontakäsineet(muoviset kertakäyttöiset) kädessä. Samoin ostan kyllä usein leipomotuotteita eikä niissä tätä ällötystä.
Ehkä juontaa juurensa jostain lapsuudesta kun kaverin äiti ainakin puhui jotain miten lehmän paskan haju lähtee hyvin käsistä leipoessa. Ehkä taustalla jotain tuollaista. Ihmefobia vaan. Onko jollakin muulla?
Ehkä juontaa juurensa jostain lapsuudesta kun kaverin äiti ainakin puhui jotain miten lehmän paskan haju lähtee hyvin käsistä leipoessa. Ehkä taustalla jotain tuollaista. Ihmefobia vaan. Onko jollakin muulla?