Kihlasormuksista

"tinni"
kysyitpä vaikeen. tasainen varmaan noin 3mm rinkula. mies maksoi ja silloin (vuonna papu ja kuutio) sai toisen kihloan kaupan päälle.
olimme olleet yhdessä noin 2v 3kk ja olin sillo 20 ja mies 23

meillä
2v yhdessä maksoi yhteensä jtn 320e minun oli 200e tämmöinen kultainen valkokullalla kuvioitu. mies maksoi. oltiin 20 ja 22. mies myös osti a maksoi vihkisormukset (n1200e)

"Moonbell"
Valkokultaa jossa on kaiverrettu tähti minkä keskellä on yksi pieni timantti. <3 Miehelle valkokultaa semmoinen perusrinkula. Maksoivat muistaakseni n. 215e yhteensä. Yhdessä valittiin ja toisillemme ostettiin. Oltiin oltu yhdessä 7kk ja ikää oli 17v ja 21v. (nyt ollaan oltu 6 vuotta yhdessä ja naimisiinkin ollaan ehditty ja lapsiakin on. :) )

Molemmilla samanlaiset kultaiset sormukset,pinta on sellaista epätasaista kuviota,tais maksaa n 50-60 e kpl ja mies maksoi molemmat.Kaksi vuotta suurin piirtein seurusteltiin ennen kihloja.
Mie olin 27 ja mies 32.

...
mulla on joku valkokulta, jossa on 3 timanttia.Ei oo siis mitään isoa timantteja vaan tommoset "upotetut" :D ja miehellä on joku Palladium sormus :D
Mun sormus makso 260? en muista tarkalleen. Miehen sormus oli vähän yli 100 e.
Mies makso. 2,5 vuotta oltiin oltu yhessä. 19 ja 21 vuotiaita oltiin.
Ja en jaksa laittaa kuvia :D

Ihan tavallinen sileä kultainen sormus. Ei mitään muistikuvaa paljon maksoi. Yhteinen tili oli jo silloin mistä maksettiin. Yhdessä oltiin oltu reilu 1,5v (piti tuo vuosi tarkistaa sormuksesta :)). Mä 27 ja mies 34v.

"vieras"
mun on keltakultainen flakka, miehellä on ihan erilainen, siinä on kelta- ja valkokultaa.
En muista mitä maksoi, n. 300-400e/kpl. Mies varmaan maksoi, jos muistan oikein. Saatoin maksaa omani, olin siihen aikaan vielä "itse itseni elätän"-idealisti.
Oltiin n. 30v. olimme olleet yhdessä reilun vuoden. Menimme kaksi kuukautta kihlauksen perästä naimisiin, tästä on siis 10 vuotta.

"tinttu"
mentiin kihloihin 06, ei tietoa paljonko sormukset maksoi, mutta perussileä kultainen rinkula johon kyllästyin tosi äkkiä :ashamed: on vana niin persoonaton -anteeksi- eikä yhtään mun tyylinen... nyt olenkin viimeisen vuoden pitänyt tollasta leveää rautarinkulaa missä yksi timantti... :)
(ja ei, mun ratkaisu ei loukkaa mun miestä :D )

Valkokultaiset, miehellä leveä ja mulla kapea timantillinen. Yhteensä taisi olla vähän päälle 700€. Seurustelua silloin olisikohan ollut kolmisen vuotta takana. Olimme 24 ja 25 luullakseni. Tästä on oikeasti vain parisen vuotta aikaa, max. 4, mutta pää on niin hatara, että kaikki on enemmän tai vähemmän hämärän peitossa. :D Sormuksenkin olen luonnollisesti unohtanut jonnekin, luullakseni vessan kaapin hyllylle.

"vieras"
Meillä oli hopeiset Kalevalan sormukset. Maksoivat n. 35e/kpl, yhdessä ostettiin (en muista kumpi maksoi) ja aivan meidän näköiset. Nykyisin molemmilla on sitten kultaiset vihkisormukset, mutta itse käytän kihlasormusta oikeassa nimettömässä. :)

Minulla on kihlasormus jokaiselta vuodelta mitä olemme kihloissa olleet. Mies ostaa joka vuosipäivä uuden kaiverretun sormuksen. :heart:
Löytyy ilman timantteja ja timanttien kanssa.
Mies maksoi (meillä on yhteiset rahat, paitsi ekan sormuksen aikaan).
Meillä oli monta kuukautta niin sanottu on-off -suhde, kunnes miehellä meni hermot pelleilyyn ja kosi, jolloin ruvettiin kunnolla seurustelemaan ja mentiin myös kihloihin.
Olen 21 ja mies 22.
Kihloissa oltu kesällä 6 vuotta.

Valkokultaiset, miehellä leveä ja mulla kapea timantillinen. Yhteensä taisi olla vähän päälle 700€. Seurustelua silloin olisikohan ollut kolmisen vuotta takana. Olimme 24 ja 25 luullakseni. Tästä on oikeasti vain parisen vuotta aikaa, max. 4, mutta pää on niin hatara, että kaikki on enemmän tai vähemmän hämärän peitossa. :D Sormuksenkin olen luonnollisesti unohtanut jonnekin, luullakseni vessan kaapin hyllylle.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23413826:
Minulla on kihlasormus jokaiselta vuodelta mitä olemme kihloissa olleet. Mies ostaa joka vuosipäivä uuden kaiverretun sormuksen. :heart:
Meillä oli monta kuukautta niin sanottu on-off -suhde, kunnes miehellä meni hermot pelleilyyn ja kosi, jolloin ruvettiin kunnolla seurustelemaan ja mentiin myös kihloihin.
Olen 21 ja mies 22.
Miks hitossa tääl ei vieläkää ole sitä tykkää nappia!?!?!?!?! :D Aika ihana ele mieheltä.. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23413826:
Olen 21 ja mies 22.
Meillä taas mies ostaa joka hääpäivä miulle sormuksen ja viis vuotta ollaan oltu naimisissa,heinäkuussa oottelen uutta sormusta.:D

Yhteistyössä