Melkein olisi voinut olla mun kirjottama. Meillä vaan oli sellanen timanttileikattu kuvio sormuksissa, niinku ysärisormuksissa usein oli. Iätkin on vuoden sisään samatSileät 3 mm keltakultaiset. Maksoi 300 mk/kpl. Yhdessä vuosi ja puoliksi maksettiin. Minä 18v, mies 22v.
Valkokultaiset, miehellä leveä ja mulla kapea timantillinen. Yhteensä taisi olla vähän päälle 700. Seurustelua silloin olisikohan ollut kolmisen vuotta takana. Olimme 24 ja 25 luullakseni. Tästä on oikeasti vain parisen vuotta aikaa, max. 4, mutta pää on niin hatara, että kaikki on enemmän tai vähemmän hämärän peitossa. Sormuksenkin olen luonnollisesti unohtanut jonnekin, luullakseni vessan kaapin hyllylle.
Miks hitossa tääl ei vieläkää ole sitä tykkää nappia!?!?!?!?! Aika ihana ele mieheltä.. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23413826:Minulla on kihlasormus jokaiselta vuodelta mitä olemme kihloissa olleet. Mies ostaa joka vuosipäivä uuden kaiverretun sormuksen. :heart:
Löytyy ilman timantteja ja timanttien kanssa.
Mies maksoi (meillä on yhteiset rahat, paitsi ekan sormuksen aikaan).
Meillä oli monta kuukautta niin sanottu on-off -suhde, kunnes miehellä meni hermot pelleilyyn ja kosi, jolloin ruvettiin kunnolla seurustelemaan ja mentiin myös kihloihin.
Olen 21 ja mies 22.
Kihloissa oltu kesällä 6 vuotta.
Hih, niin onkin!Miks hitossa tääl ei vieläkää ole sitä tykkää nappia!?!?!?!?! Aika ihana ele mieheltä.. :heart:
Meillä taas mies ostaa joka hääpäivä miulle sormuksen ja viis vuotta ollaan oltu naimisissa,heinäkuussa oottelen uutta sormusta.Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23413826:Minulla on kihlasormus jokaiselta vuodelta mitä olemme kihloissa olleet. Mies ostaa joka vuosipäivä uuden kaiverretun sormuksen. :heart:
Löytyy ilman timantteja ja timanttien kanssa.
Mies maksoi (meillä on yhteiset rahat, paitsi ekan sormuksen aikaan).
Meillä oli monta kuukautta niin sanottu on-off -suhde, kunnes miehellä meni hermot pelleilyyn ja kosi, jolloin ruvettiin kunnolla seurustelemaan ja mentiin myös kihloihin.
Olen 21 ja mies 22.
Kihloissa oltu kesällä 6 vuotta.