Kirjoitin käännytetty ÄÄNESTÄMÄSTÄ eli olen saanut 3 ihmistä olemaan äänestämättä persuja!Alkuperäinen kirjoittaja mikäs siinä;23413139:No mikäpä siinä. Mutta heidän heikkous on kokemuksen puute, lupailevat suuria, kun eivät tiedä että eivät niitä lupauksia voikaan pitää. Mutta ei sitten muuta kun vaaliuurnille.
No sitten hahmotin väärin. Mutta silti, ei muuta kun äänestämään.Kirjoitin käännytetty ÄÄNESTÄMÄSTÄ eli olen saanut 3 ihmistä olemaan äänestämättä persuja!
Ihan liian vaikeaa tekstiä persujen kannattajille.Kirjoitin käännytetty ÄÄNESTÄMÄSTÄ eli olen saanut 3 ihmistä olemaan äänestämättä persuja!
Joo, olen kyllä oikeasti ihan samoilla linjoilla kanssasi. Lupailevat suuria, ilman mitään hajua millä voisivat lupauksensa pitää. Yksittäisistä asioista pidetään isoa rähinä mutta suuret linjaukset puuttuvat/menevät metsään. Mä äänestän demareita niinkuin ennenkin, Persut on kupla kuten SMP aikoinaan.Alkuperäinen kirjoittaja mikäs siinä;23413218:No vaikka minä en tekstiä nopeasti lukemalla hahmottanutkaan, niin voin demarille kertoa, etten ole hetkeäkään harkinnut äänestäväni yhtäkään persua. Enkä heitä äänestä
Kerrankin olen Neiti Majurin kanssa samaa mieltä!Hyvä
Tai sitten sulle, tuohan oli epäpersuIhan liian vaikeaa tekstiä persujen kannattajille.
Kaikkihan saapi äänestää mitä tykkää, mutta voi tässä juuri niin käydä, että ne äänestäjät vielä pettyy persuihinsa, kakkua kun ei voi syödä ja säästää. Eli jos jotain antaa, niin se pitää jostain ottaa. Valtionkassa kun ei ole pohjaton kaivo. Ja velkahan on maksettava jos sitä lisää otetaan. Niin kiva kun olisi kaikille luvata turvaa, toimeentuloa, hyvin vointia, suomalaisuutta jne niin rahat ei riitä, on jaettava tasan ne vähät vaikka miten haluaisi kaikille paljon antaa.Joo, olen kyllä oikeasti ihan samoilla linjoilla kanssasi. Lupailevat suuria, ilman mitään hajua millä voisivat lupauksensa pitää. Yksittäisistä asioista pidetään isoa rähinä mutta suuret linjaukset puuttuvat/menevät metsään. Mä äänestän demareita niinkuin ennenkin, Persut on kupla kuten SMP aikoinaan.
Aivan. Jos jokin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se yleensä on. Persuilla on monta hyvää asiaa ajettavanaan, mutta turha niistä on vouhkata ellei pysty rahoittamaan parannuksia millään.Alkuperäinen kirjoittaja mikäs siinä;23413339:Kaikkihan saapi äänestää mitä tykkää, mutta voi tässä juuri niin käydä, että ne äänestäjät vielä pettyy persuihinsa, kakkua kun ei voi syödä ja säästää. Eli jos jotain antaa, niin se pitää jostain ottaa. Valtionkassa kun ei ole pohjaton kaivo. Ja velkahan on maksettava jos sitä lisää otetaan. Niin kiva kun olisi kaikille luvata turvaa, toimeentuloa, hyvin vointia, suomalaisuutta jne niin rahat ei riitä, on jaettava tasan ne vähät vaikka miten haluaisi kaikille paljon antaa.
Teet todella arvokasta työtä. Lisää tällaisia uutisia. Minäkin yritän käännyttää pari ihmistä äänestämästä PerSeitä.Varmuudella siis.
Ja toivottavasti saldo kasvaa vaalien lähestyessä!