Jo kolme käännytetty äänestämästä persuja!

• Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
mikäs siinä
No mikäpä siinä. Mutta heidän heikkous on kokemuksen puute, lupailevat suuria, kun eivät tiedä että eivät niitä lupauksia voikaan pitää. Mutta ei sitten muuta kun vaaliuurnille.

nainen ruudun takaa
kun he tutustuvat Armin sivuihin niin päättävät ihan ite äänestää ilman sen suurempaa käännytystäkin.

etusivu

Oikea valinta vastuullisille ihmisille.

Tykätä voi naamakirjassa Armi Lindell | Facebook ja vinkata sivusta kavereille myös. Tästä naisesta tulee kaikkien äitien, isien ja isovanhempien ääni Arkadianmäelle!

:)
Alkuperäinen kirjoittaja mikäs siinä;23413139:
No mikäpä siinä. Mutta heidän heikkous on kokemuksen puute, lupailevat suuria, kun eivät tiedä että eivät niitä lupauksia voikaan pitää. Mutta ei sitten muuta kun vaaliuurnille.
Kirjoitin käännytetty ÄÄNESTÄMÄSTÄ eli olen saanut 3 ihmistä olemaan äänestämättä persuja!

mikäs siinä
No vaikka minä en tekstiä nopeasti lukemalla hahmottanutkaan, niin voin demarille kertoa, etten ole hetkeäkään harkinnut äänestäväni yhtäkään persua. Enkä heitä äänestä

Demari
Alkuperäinen kirjoittaja mikäs siinä;23413218:
No vaikka minä en tekstiä nopeasti lukemalla hahmottanutkaan, niin voin demarille kertoa, etten ole hetkeäkään harkinnut äänestäväni yhtäkään persua. Enkä heitä äänestä
Joo, olen kyllä oikeasti ihan samoilla linjoilla kanssasi. Lupailevat suuria, ilman mitään hajua millä voisivat lupauksensa pitää. Yksittäisistä asioista pidetään isoa rähinä mutta suuret linjaukset puuttuvat/menevät metsään. Mä äänestän demareita niinkuin ennenkin, Persut on kupla kuten SMP aikoinaan. :)

mikäs siinä
Joo, olen kyllä oikeasti ihan samoilla linjoilla kanssasi. Lupailevat suuria, ilman mitään hajua millä voisivat lupauksensa pitää. Yksittäisistä asioista pidetään isoa rähinä mutta suuret linjaukset puuttuvat/menevät metsään. Mä äänestän demareita niinkuin ennenkin, Persut on kupla kuten SMP aikoinaan. :)
Kaikkihan saapi äänestää mitä tykkää, mutta voi tässä juuri niin käydä, että ne äänestäjät vielä pettyy persuihinsa, kakkua kun ei voi syödä ja säästää. Eli jos jotain antaa, niin se pitää jostain ottaa. Valtionkassa kun ei ole pohjaton kaivo. Ja velkahan on maksettava jos sitä lisää otetaan. Niin kiva kun olisi kaikille luvata turvaa, toimeentuloa, hyvin vointia, suomalaisuutta jne niin rahat ei riitä, on jaettava tasan ne vähät vaikka miten haluaisi kaikille paljon antaa.

Demari
[QUOTE="minä";23413314]Ja jos haluaa arvostella nykyistä politiikkaa niin äänestetään aku ankkaa vai? Nythän siellä ei kukaan muista mitään, eikä haluakaan muistaa.[/QUOTE]

Äänestät mielestäsi parasta ehdokasta. Pääasia että äänestät. :)

Mutta, helppohan se on arvostella... vaikeampi sitten osata itse.

mikäs siinä
[QUOTE="minä";23413314]Ja jos haluaa arvostella nykyistä politiikkaa niin äänestetään aku ankkaa vai? Nythän siellä ei kukaan muista mitään, eikä haluakaan muistaa.[/QUOTE]

Voi äänestää persuja, akua, tyhjää tai jotain riippumatonta ja näin tahtonsa tuoda esille, mutta ei kannata uskoa sen tuovan radikaalia muutosta. Protestiäänensä voi totta kai antaa, vaikka tuhannet persuille, kukin niin kuin tykkää.

Demari
Alkuperäinen kirjoittaja mikäs siinä;23413339:
Kaikkihan saapi äänestää mitä tykkää, mutta voi tässä juuri niin käydä, että ne äänestäjät vielä pettyy persuihinsa, kakkua kun ei voi syödä ja säästää. Eli jos jotain antaa, niin se pitää jostain ottaa. Valtionkassa kun ei ole pohjaton kaivo. Ja velkahan on maksettava jos sitä lisää otetaan. Niin kiva kun olisi kaikille luvata turvaa, toimeentuloa, hyvin vointia, suomalaisuutta jne niin rahat ei riitä, on jaettava tasan ne vähät vaikka miten haluaisi kaikille paljon antaa.
Aivan. Jos jokin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se yleensä on. Persuilla on monta hyvää asiaa ajettavanaan, mutta turha niistä on vouhkata ellei pysty rahoittamaan parannuksia millään.

Yhteistyössä