H
hetken harmaana
Vieras
Mulla on maailman ihanin ja rakastavin ja uskollisin mies. Hän on hyvä isä, enkä voisi oikeasti puolisoltani enempää vaatia. Yksi ongelma mulla (tai hänellä) kuitenkin on. Meillä on mun makuun aina ollut liian vähän seksiä, eli maks. kerran viikossa. Itse haluisin joka päivä, ja oonkin aina ollut meidän suhteessa se joka tekee aloitteet. Jossain vaiheessa kinattiin siitä että mua kypsyttää yrittää tehdä niitä alotteita kun ne suurimmaksi osaksi sivuutetaan kokonaan. "en jaksa, kello on jo aika paljon, mä en oo käyny suihkussa, ehkä huomenna, en kyllä lupaa mitään" jne. on vakiovastaukset kun ihan suoraan ehdotan seksiä tai vaihtoehtoisesti koitan "lähennellä". Mä siis ennen yritin tehdä alotteita joka päivä, mutta nykyään just ehkä kaks kertaa viikossa, koska mun itsetunto ei kestä jatkuvaa torjumista. Silloin kun meillä sitä seksiä on, se on ihanaa ja mieskin nauttii, tai ainakin aina kehuu kuinka ihanaa se on.
Tästä ollaan keskustetu paljon, ja mies lupaa joka kerta että asiat muuttuu, ja hänkin alkaa niitä alotteita tekemään. Hän kyllä ymmärtää että mua loukkaa ja ottaa päähän jatkuva torjutuksi tuleminen, mutta ei se silti mitään auta jos asiat vaan jatkuu silti samaa rataa. Siitä ei ole kyse ettei meillä olisi aikaa, joka ilta on kolmisen tuntia omaa aikaa sen jälkeen kun lapset on menneet nukkumaan, eikä hänellä kuulemma muutenkaan ole stressiä tai muuta väsymystä.
Mua vaan kypsyttää olla se joka on aina valmis kun ehdotetaan, ymmärrättekö? Onko ainoa ratkaisu alkaa pihtaamaan, vai mitä mä teen?
Tästä ollaan keskustetu paljon, ja mies lupaa joka kerta että asiat muuttuu, ja hänkin alkaa niitä alotteita tekemään. Hän kyllä ymmärtää että mua loukkaa ja ottaa päähän jatkuva torjutuksi tuleminen, mutta ei se silti mitään auta jos asiat vaan jatkuu silti samaa rataa. Siitä ei ole kyse ettei meillä olisi aikaa, joka ilta on kolmisen tuntia omaa aikaa sen jälkeen kun lapset on menneet nukkumaan, eikä hänellä kuulemma muutenkaan ole stressiä tai muuta väsymystä.
Mua vaan kypsyttää olla se joka on aina valmis kun ehdotetaan, ymmärrättekö? Onko ainoa ratkaisu alkaa pihtaamaan, vai mitä mä teen?