"Sohvi"
=D kiitsKivi, jolla suoritetaan tiettyjä rituaaleja...
=D kiitsKivi, jolla suoritetaan tiettyjä rituaaleja...
Löytyhän se Kiitos vinkeistä kaikilleKokeile sohvi googlettaa mineraalin ja armeijam vihjesanat, sillä pitäis löytyä
Täällä ollaan vielä, puuttuu parikyt sanaa ja jumissa olen pahasti. Olisko sinulla apuja näihin:Kaikki saaneet jo valmiiksi ?
No minä en ja kaipaisin rautalanka vihjeitä seuraaviin :
UHKAPELI
jokerin ja veikkauksen välinen 11 --> löysin veikkauksen sivuilta
The boog..manista alas pitkä rimpsu 3+4+1+3+6 --> hittibiisi 70-luvulla
korttipeli ylös oikeaan 8
STAR TREK
rom oikeelle väliviivallinen 6
NARNIA
narnian tarina.. ylös 8+12 --> löytyi narnian wikistä, taik..sis..
Awa ylös 8+4 ( kaikki ympäröivät sanat on,en keksi ) --> levyn nimi
SANKARI
time lehdestä se väliviivallinen 11+7 en löydä monista vihjeistä huolimatta..
ja Annap.. ja karhun välinen 9 ??
Tossa ne mitä mulla on. Vielä puuttuu kolmisenkymmentä sanaa, esim. sankarista alas 8?Kaikki saaneet jo valmiiksi ?
No minä en ja kaipaisin rautalanka vihjeitä seuraaviin :
UHKAPELI
jokerin ja veikkauksen välinen 11
The boog..manista alas pitkä rimpsu 3+4+1+3+6 - tosta b-sanasta ikivanha hittibiisi
korttipeli ylös oikeaan 8 tää on sit taas melkein sen ikivanhan hittibiisin esittäjätyttöduo
STAR TREK
rom oikeelle väliviivallinen 6 - tuttu kirjainyhdistelmä tallentajille
NARNIA
narnian tarina.. ylös 8+12 löytyy kyllä nt:n wikistä
Awa ylös 8+4 ( kaikki ympäröivät sanat on,en keksi ) - tutki awa:n biisilistaa
SANKARI
time lehdestä se väliviivallinen 11+7 en löydä monista vihjeistä huolimatta.. - yhdistät ton lehden ja keskussanan
ja Annap.. ja karhun välinen 9 ??
monikkoTossa ne mitä mulla on. Vielä puuttuu kolmisenkymmentä sanaa, esim. sankarista alas 8?
Tota viimeistä ei ole mullakaan. Oisko sulla CSI:sta MT 13 alareunaan?Täällä ollaan vielä, puuttuu parikyt sanaa ja jumissa olen pahasti. Olisko sinulla apuja näihin:
ARMEIJA
Abr.Lin. alas 7+4 kaima niin että L on etunimi. vinkkinä oli googlettaa L ja everest
ONNETTOMUUS
lautakunta alas 12 - Suomessa muutama vuosi sitten sattunut hyvin paha liikenneonnettomuus
Olympic alas 12
No ei s***tanamonikko
:headwall: Olin lukenut tuonkin lautakunnan sivuilta monta kertaa, mutten osannut relaatioon yhdistää.Tota viimeistä ei ole mullakaan. Oisko sulla CSI:sta MT 13 alareunaan?
olympic alas löytyy olympicin suomiwikistä,kohdasta "uran loppu"..Täällä ollaan vielä, puuttuu parikyt sanaa ja jumissa olen pahasti. Olisko sinulla apuja näihin:
ARMEIJA
Abr.Lin. alas 7+4
ONNETTOMUUS
lautakunta alas 12
Olympic alas 12
Ei se ihan heti auennut mullekaan vaikka tiesi mitä haettiin. Mut se alempi 11 on mulle vielä arvoitus... Ja kiitti tosta laivasta!eiku nyt mä hokasin ton Time lehti jutun!
Olempa TYHMÄ! koitin kokoajan jotain tim-lehti central tms.
-UHKAPELI
Jokerin ja veikkauksen välinen 11 ?
Olisi tuokin ruutu sit valmis,jos tän keksisi.. - just löyisn tän veikkauksen wiki-sivulta. Hae vaikka ctrl-f:llä kaikki jokeri-alkuiset sanat. Yksi niistä stemmaa.
Ja oliko kellään vinkkiä mistä löytyisi NISÄKÄS ruudun
suurim ja pienim.. yläviisto 12 ? mistä löytyisi ?- wikin nisäkässivulta löytyy. hae vaikkapa ctrl-f:llä suuri...
Vähän sä kyselet joihnkin verratuna. Ja mä kyselen kohta lisää!hävettää kysellä kokoajan., mutta jumit ei aukea..
MINERAALI
Saf.. alas 7+2+5 vastasanoja ei oo - engl. tv-sarja 70-luvulta tai no vanha kumminkin
Intia alas 8 ei oo vastasanoi.. selvinnee ed. kautta
NISÄKÄS
hybridik.. ylös 8+6 ei aukee aiempien vihjeiden avulla. - sama latinax
SANKARI
karhu yös 9 ja vasen 7+9 - 9 ei oo, mutta 7+9 selviää jos sulla on 6+6 siinä 9 yläpuolella.
Siis ihan käännät sujuvaksi latinaksi. Tai vaihdat enkkuwikiin ja siinä se on otsikossa, muistaakseni.siis mikä on latinaksi sama tuossa hybridikis.. ylös 8+6 ? joku pardus varmaan.. arrggh lähtee järki..
ja joo,kysele sinäkin,auttelen miten osaan