tottakai. mutta tàn ketjun ap:lla ei oleOnhan sillä voinut olla muitakin kytköksiä Italiaan. Opiskelujen myötä, lomamatkalta jne.
Mikä sivu?björn photoshoppaa toi sivu uudelleen vaikka rukoilijasirkaksi tai joksikin muuksi nikiksi.
Olen suht varma että yksi nykyinen musta on entinen blume, tietää tosi paljon lääketieteestä, etenkin perinnöllisyydestä ja biologiasta, välillä ihan ällistyny olen ollut kun on vastaillut joihinkin biologian kysymyksiin.
Vaikuttaa älykkäältä ja itsetunto 1000 kuvaketjujen perusteella, ainoita jotka ei pahemmin kateuskritiikistä välitä vaan lähinnä nauraa sille jäämättä väittelemään. On usein palstalla ja jotenkin kummallisen fiksu, jos tajuatte mitä tarkoitan, epätodellinen. Nätti nuori nainen, parisuhde kukoistaa ja perhe-elämä. Joku joskus sanoikin feikiksi mutta kukaan ei uskonut, olisikohan
Ensimmäiseksi pisti silmään, ei nyt ehkä samanlainen kirjoitustyyli, mutta siinä on se sama sävy.
Eikä hän KOSKAAN ole vastaillut näihin blumekeskusteluihin mitään, mikä viittaisi myös siihen, että katselee vain etäänpänä kun hänestä puhutaan. HMMMM!
no toi jonka oot photoshopannut blumeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23401226:Mikä sivu?
Ei helvetti Kyllä, mä olen kiinnostunut mediatekniikasta, se on mun rakas harrastus liikunnan ohella. Miksaan musiikkia, teen elokuvapätkiä ja muokkaan kuvia. Kyhäilen nettisivuja ja flash-animaatioita. Adobe CS5 on ystäväni, mutta ei se musta silti mielisairasta Blumea tee!Sulla on kyllä liikaa aikaa - sekin sopii siihen, että kehittelet lisäpersoonia tänne palstalle.
Sulla on kyllä liikaa aikaa - sekin sopii siihen, että kehittelet lisäpersoonia tänne palstalle.
Mulla on ollut täällä monia kuvia kuvaketjuissa ja jos sä nyt väkisin yrität saada tehtyä musta feikkiä, niin sopii yrittää. Monet ihmiset täällä tietää oikeasti että mä olen mä. Olen jopa laittanut tänne kaikkien pällisteltäväksi kuvan jossa mulla pyynnöstä palsta auki taustalla ja pipo ja kaulahuivi kaulassa! Ne jonkun pyytämät tumput ei valitettavasti näkyneet kuvassa kun piti toisella kädellä ottaa se kuva, mutta sehän tietysti tarkoittaa automaattisesti, että olen Blume.Björn, voitko laittaa kuvasi tähän ketjuun?
Tää kirjoittaja varmaan tarkoitti sitä että Blume olisi sun sivupersoona, ilmaisi vain vähän hassusti sen.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23401466:Ja tosiaan, kerro mullekin ne sivupersoonat, koska en ole ikinä käyttänyt mitään muuta nimimerkkiä kuin tätä. Kerran vaihdoin viikoksi nimimerkkini incognitoksi, ja siitäkin ystävällisesti kerroin teille arvon palstalaisille! Helvetti kun ei ole edes tarvetta harmailla täällä toisin kuin eräillä, kun voin ihan seistä sanojeni takana kun olen rehellinen ihminen.
Ei ole! Ilmeisesti itse Blume sitten harmailee täällä, kun yrittää saada käännytettyä kaiken huomion itsestään minuun. Ihan kuin mä nyt olisin sen kaiken pahan alku ja juuri, kun kysyn että onko se ottanut kehenkään yhteyttä sen shown jälkeen?Onko tämä ketju tällaiseen suuntaan mentyään sellainen, mistä ap tykkää? Halusitko että arvuuteltaisiin ja puhuttaisiin sinusta enemmänkin kuin tästä salaperäisestä Blumesta?
eikò hàn olekaan opiskelija? taidan sotkea johonkin toiseen, ei jaksa muistaa, eiSulla on kyllä liikaa aikaa - sekin sopii siihen, että kehittelet lisäpersoonia tänne palstalle.
milloin seuraava tentti ja mikà aine?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23401620:No kyllä olen opiskelija.
Tässä itse Blumen takana esiintyvä sairas yrittää vakuutella että palsta on sairaampi kuin hänpalsta noin yleisesti on tarkoittamassasi merkityksessä varmasti moninverroin sairaampi.