VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

• Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
Juuri näin, kumma miten joillakin niin negatiivinen asenne näihin ketjuihin..[/QUOTE]

mä oon ihan varma että ovat vaan kateellisia, ihan sama vaikka muuta väittävätkin:) tai sitten todella yksinäisiä ja pahoinvoivia luusereita

Ohoh! Olipas kuva synnyttänyt keskustelua enemmän, kuin odotin =D
Kiitos monista kauniista kommenteista. Onhan tuo nenä suuri, mutta niinkuin joku jo aiemmin sanoi, niin ainakin aurinkolasit pysyy nenällä eikä valu. :D

Mä en ole nähnyt tässä ketjussa yhtäkään rumaa, eikä mun mielestä kovin monta rumaa ihmistä edes ole. Lähes jokaisista kasvoista löytyy jotain kaunista. =)

marilii, hanki elämä.
[QUOTE="vieras";23395518]Minä EN ole mikään fucking marilii what ever. Muistan kuitenkin tuon punkkariväännön jostain ketjusta.[/QUOTE]

Joopajoo, niinhän se Marilii väittää vaikka mikä tulis ;)

Harmaja
Hehhah,kyllä mä sen leukani koon tiedän ja mielipiteesi siitä.Vapaasti saat sen ilmaista joka kerta kun kuvani laitan jos se sinun oloasi helpottaa.
Minä hyväksyn täysin itseni ulkonäöllisesti joten se ei sinun harmiksesi minuun kolahda.
Ainut asia minkä olet minussa muuttanut,on se,etten laita enää lasteni kuvia tänne.Se, että joku voi sanoa 9vuotiasta lasta tulevaisuuden huoraksi.Haukkua todella kamalin sanankääntein myös muut lasteni kuvat niin silloin ihmisen täytyy olla jollain tapaa paha.Sellaisen pahan lähelle en tahdo lapsiani,en edes kuvallisesti.
Kiitos sinne muutamalle hiusteni kehuille :) ja aivan mahdottoman kauniita naisia löytyy ketjusta.Upeita!!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja marilii:
Joopajoo, niinhän se Marilii väittää vaikka mikä tulis ;)
Minä muistan, että Wicked on ollut punkkari, Sirkkis on hellari, Riepu on äidinkielenopettaja ja monta muutakin asiaa muistan.. Silti olen vain vieraillut täällä vieraana.

"vieras"
Hehhah,kyllä mä sen leukani koon tiedän ja mielipiteesi siitä.Vapaasti saat sen ilmaista joka kerta kun kuvani laitan jos se sinun oloasi helpottaa.
Minä hyväksyn täysin itseni ulkonäöllisesti joten se ei sinun harmiksesi minuun kolahda.
Ainut asia minkä olet minussa muuttanut,on se,etten laita enää lasteni kuvia tänne.Se, että joku voi sanoa 9vuotiasta lasta tulevaisuuden huoraksi.Haukkua todella kamalin sanankääntein myös muut lasteni kuvat niin silloin ihmisen täytyy olla jollain tapaa paha.Sellaisen pahan lähelle en tahdo lapsiani,en edes kuvallisesti.
Kiitos sinne muutamalle hiusteni kehuille :) ja aivan mahdottoman kauniita naisia löytyy ketjusta.Upeita!!
Hienoa! Koko maailman ja netin ei tarvitse oikeasti nähdä lastesi kuvia. Riittää, että ne kuvat ovat rakkaita sinulle ja läheisillesi. Kaikki eivät tätä tajua.

Onko koskaan ollu yhtään kuvaketjua, jossa ei joku kävis riitaa haastamassa... ?
Harmi sinänsä, koska on ollu tosi kauniita kuvia
Joo aika harvassa sellaset kuvaketjut kyllä on, missä ei haukuttaisi. Ehkä jotkut kokee, että ulkonäkö on niin hlökohtainen asia, että sillä on helppo loukata? Ehkä sellaisia onkin, joiden itsetunto on heikoilla kantimilla, muutoin ehkä ei niinkään.

"hih"
Onko koskaan ollu yhtään kuvaketjua, jossa ei joku kävis riitaa haastamassa... ?
Harmi sinänsä, koska on ollu tosi kauniita kuvia
Mielestäni nuo useimmat negatiivisetkin kommentit ja osa jopa noista haukkumisista oli aika hauskoja. Siis omasta mielestäni on ihan hauska, että kuvia laitetaan, mutta jotenkin välillä tuo kehuminen menee tuolla aika yli, joten hyvää vaihtelua, että joku väliin laittaa vähän toiselta laidalta tulemaan :D

No jo on taas remuamiset käynnissä :O Ei kannata tarttua ja lähtee vääntämään tiettyjen kommentoijien kanssa. Aivan turhaa ajan hukkaa ja näppäimistön kulutusta...

Että XOXO ja LOVEE ja *halipusruts* kaikille mussukoille :hug:

[QUOTE="vieras";23394548]Hyi helvetti! No tuolta toukalta et ainakaan voi kysyä, saatko laittaa kuviaan nettiin. Siis jos se syntyy terveenä.[/QUOTE]

Kunpa sinäkin olisit syntynyt terveenä :hug:

Tuota toukkaa ei onneksi tuosta tunnista kovinkaan helposti :)

Yhteistyössä