Kaunis oot =)
Kaunis oot =)
Todella kaunis, luonnollinen =)Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;23385763:
Kiitti. Ihan perusmustat missä muutama pinkki raita seassa. Kampaajalla kävin ekan kerran ja sen jälkeen leikin kotona folioitten kanssaJa sulla kans aivan upean väriset hiukset!!! :heart:
Muistutat mielestäni kasvoiltasi aika paljon Sienna MilleriäAlkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;23385763:Taas näitä Clark Kent kuvia
Ai mitä kuvaa... Kyl mä kommentoin mun mielestä ainakin jossain kohtaa Aattelin et menee jo perseennuolemisen puolelle mut mä yritän vähentää xDpitäskö mun nyt valittaa, kun kukaaan ei kommentoinut mun kuvaani
Ei vaan tänne on tullu kaikkia kaunottaria ni kyllä siinä jää kakkoseksi
Ainakin ärsypilämi(?) on kaunis ku mikä!!
Sivulla 39 on mun aamukuva DDD En mä huomannu et sitä olis kukaa huomannu eesAi mitä kuvaa... Kyl mä kommentoin mun mielestä ainakin jossain kohtaa Aattelin et menee jo perseennuolemisen puolelle mut mä yritän vähentää xD
Ja niin kauniina ja freesinä!
Peesaan tätä.Ja niin kauniina ja freesinä!
Ihana, tätä panisin! Forkan hotein!Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;23385763:
Valottunut kuva jättää kivasti mielikuvitukselle sijaa... Ja ihanat sukat
Miten saa tuon värisen tukan?? Haluan!!! :heart
Minäkin haluan!Pitääkö olla oma tukan väri sitten lähelle punaista että tulee noin kaunis väri?kaunis on nainenkin kuvassa.
Äitin kutomat ihanimmat kotisukat!Valottunut kuva jättää kivasti mielikuvitukselle sijaa... Ja ihanat sukat
ei munkaan kuvaa tuota vikaa kukaan kommentoinut sulla oli nätti naama kuvassapitäskö mun nyt valittaa, kun kukaaan ei kommentoinut mun kuvaani
Ei vaan tänne on tullu kaikkia kaunottaria ni kyllä siinä jää kakkoseksi
Ainakin ärsypilämi(?) on kaunis ku mikä!!
Ei ole kyllä yhtään kauhee....ja mä olen nähnyt sut heti aamusta ihan livenäkinMä laitan vielä tän yhden, mut otan sen varmaan kohta kyl pois, koska tää on aika kauhee.. aamulla otettu..
mulle kans samanlaiset hiukset...Miten saa tuon värisen tukan?? Haluan!!! :heart:
Joo niin oot..eipä ollut kyllä varmaan paljon näkemistä..Ei ole kyllä yhtään kauhee....ja mä olen nähnyt sut heti aamusta ihan livenäkin
ilme on kyllä semmonen että kyseessä on tosi aikanen aamu ja pakkoherätys.Mä laitan vielä tän yhden, mut otan sen varmaan kohta kyl pois, koska tää on aika kauhee.. aamulla otettu..