Sä oot laittanu tän tänne jo!
Tuohan on kaunis nenä! =) Mun oma on aatelisnokka, mutta sata kertaa suurempi
Se on kuules kirpputorilta 4,50e, softshell ja kunto kuin uudessa! (harvoin teen löytöjä, mutta joskus natsaa)Timangi-, I-H-A-N-A tuo sinun pinkki takki! Mistä olet ostanut?
Tähän täysi peesi! =)Mua hymyilyttää eräs taannoinen ketju jossa ihmeteltiin miksi suomalaiset naiset on niin ruppanoita persjalkaisia perunaneniä, tämä ketju jo näyttää että kyllä me suominaiset ollaan kauniita ja persoonallisen nättejä
Koitan kaivaa tuolta koneen uumenista jonkun korppikuvan omastaniSata..ei kai..toivottavasti Meinaan sukunimeni on oikeasti aatelinen ja monet ovat sanoneet,että näyttää nenälle kauneusleikkauksen jälkeen. Siis sellainen sileä kuin...korpilla. Tuossa kuvassa se ei kyllä ole korpeimmillaan..
Hyi s**tana! pelästytit pahemman kerran..
Huomio kyllä kiinnittyi silmiin, jotka on kauniit!
No sitte voit ollakin söpö kun oot noin nuoriNo en mä vasta ku 21, mutta jotenkin itse miellän söpöt hieeeman nuoremmiksi
Hui! Jo riittää!Pöööö! :wave:
Munanainen?
Ku oliskin tuollainen aatelisnokka...mut on vaan pottunokka
Oletpa herttaisen ja kauniin näköinen! Suhun olisi varmasti helppo tutustua ja kanssasi ystävystyä, vaikutat mukavalta ihmiseltä!
Siin on, eilinen.
Kaunis! Ei oo muuten mullakaan pottunokkaa vaan aika samanmallinen kuin sullakin, suora ja omasta mielestä liian "pitkä"
Anteeks mut sait mut repeemään ihan täysin! Mä kerran nauroin että jos olisin elänyt natsi-Saksassa niin natsit ois arponut mun suhteen että oonko nenän perusteella juutalainen vai hiusten perusteella arjalainenMulla on kanssa vähän sellanen aatelisnokka... ja sitä vaa korostaa se että loppukasvot on ku mopsilla.. leuaton... tai no miten sen nyt ottaa.. on noita leukoja kaksi
Ei tohdi laihtua hirveesti kun sitten naamasta näkyy vaan nenä..