Se löytyy sen alapuolella olevan herran wikisivulta.Mulla menee hermot ton Villin Lännen alaspäin menevän pitkän 7-alkuisen kanssa. Mistä ihmestä olette sen kaivaneet??? olen vinkkejä lukenut jos jonkinlaista, mutta ei tärppää...
Se löytyy sen alapuolella olevan herran wikisivulta.Mulla menee hermot ton Villin Lännen alaspäin menevän pitkän 7-alkuisen kanssa. Mistä ihmestä olette sen kaivaneet??? olen vinkkejä lukenut jos jonkinlaista, mutta ei tärppää...
7. Rat...................iSe löytyy sen alapuolella olevan herran wikisivulta.
siinä yksi =)AUTELLU OON
APUJA
ARMEIJA
WIL... BO ALAS 4 + 6 + 5 henkilö,joka aukee paremmin sen alemman ruudun pressan kautta..
LAIVASTO YLÖS 10 + 9
SE MIKÄ YHD PÄÄ SANAN VAN... SOTAM.... MAT.. SE ON ILMEISESTI SOTKU JOLLIN TOISEL NIMELLÄ SAAA SANOO SUORAA JA PER ...
sori näppis lukko jäi pääl ei tarkoitus huutaa
Ei kyllä juolahda päähän sama sana kuin tekijällä. Olen yrittänyt lykätä tohon varmaan puolen sataa järjellistä tai täysin järjetöntä ratkaisusanaa.No jos noin vähän on vailla, niin tekijältä vinkki jo nyt: jossain vaiheessa täällä toivottiin enemmän loogista päättelyä eikä wikin selaamista. Tässä on nyt sitten esimerkki siitä päättelystä, eli millä sanalla voidaan luonnehtia sekä Mannerheimia, JH:ta ja GE:tä?
On jos sä meinaat sitä I:llä alkavaabambitar ei oo mullakaan
onko sulla se batman siel yläpuolella
Mulla ei ole siellä alapuolellakaan mitään, eikä google tai wiki kumpikaan anna tolla mitään... aaarggg... Vinkkiä siihen alapuolen äijään, please.7. Rat...................i
ok 9 8 13Oliko se se "looppi"?
georje a......... cus....rMulla ei ole siellä alapuolellakaan mitään, eikä google tai wiki kumpikaan anna tolla mitään... aaarggg... Vinkkiä siihen alapuolen äijään, please.
laitappa googleen wolfgang petersen batman niin pitäisi löytyä heti tulosten otsikoista...CSI:ssa WP 6+3+8 olen mielestäni etsinyt kaikki leffat, sukunimikaimat ja etunimikaimat enkä löydä. Help? Anyone?
7. ratsuväkirykmentti on vastaus. Etsi loput itse.Mulla ei ole siellä alapuolellakaan mitään, eikä google tai wiki kumpikaan anna tolla mitään... aaarggg... Vinkkiä siihen alapuolen äijään, please.
Samoin mä oon ihan hukassa tuon kans. Oon nyt lukenut aika pitkälti kaiken noista herroista löytyvän suomi- ja enkkuwikeistä ja yrittänyt löytää jotain yhteneväisyyttä, jonka saisi tiivistettyä 14 kirjaimeen. Alkaa olla takki aika tyhjä.Ei kyllä juolahda päähän sama sana kuin tekijällä. Olen yrittänyt lykätä tohon varmaan puolen sataa järjellistä tai täysin järjetöntä ratkaisusanaa.
Yhteistä noille näyttäisi olevan armeijaura ja Aasian tutkimusmatkat, mutta ei osu mikään sana kohdalleen.
Haenko ihan väärästä suunnasta?
Iso kiitos ja hali!georje a......... cus....r
Alkuperäinen kirjoittaja Eva";23389526]Villi Länsi: Balladi 9+7 Villi Länsi 10 (kohti W B H) ratsuhepo 10 (yhd L ja D alkuisiin) Nisäkäs: nisäkäs 24 (tiedän) 8 : Näytä alkuperäinen viestirekikunta 1953 jne[/COLOR]
Everest 10 +1924
nepal 7+9+tiib.. 9+8
rein... mess 12
Vei.. Gus... 22
Narnia:
Ab Roa.. Stu 10
Narnia 8+4 (yhd lucyyn)
Narnia 9 (oikea alaviisto)
kivi 7+5 (ei ole jatkeita)
kivi 10 (vasen)
kivive....... 8 (alas)
kaspian...... 11
2 maailm.sot...5 jalta
voisiko joku vihjailla näitä sanoja hieman,kun jumittelee pahasti?
tuota toi balladi.. voitko vihjata mikä sarja/elokuva/laulu tms missä toi pikku tyyppi on ,kun siis mtn käsitystä ei ole tosta tyypistä ,pieni epäilys on etten edes tiedä tätä sarjaa/elokuvaa mikä lieneekään... :SVilli Länsi-ruudun Balladi 9+7 on yhden pikku-tyypin balladi
Villi Länsi 10 Pyssyä heilutteleva sankari
Ratsuhepo 10 Karjaa ryöstelevä tyyppi
Nisäkäs-ruudun pitkästä läjtevät sanat on sellaisia nimiä, joihin on haettu muutosta, löytyy niiden wikistä
Tuossa alkuun
No okei. Miehillä on yhteinen ammatti, joka liittyy sotaan, eli he olivat s.... Ja kunhe vetivät porukkaa, he olivat j....Samoin mä oon ihan hukassa tuon kans. Oon nyt lukenut aika pitkälti kaiken noista herroista löytyvän suomi- ja enkkuwikeistä ja yrittänyt löytää jotain yhteneväisyyttä, jonka saisi tiivistettyä 14 kirjaimeen. Alkaa olla takki aika tyhjä.
oisko sulla NARNIA SUORAANPÄÄSANASTA OIKEELLE ........ (8) .... (4)Iso kiitos ja hali!
Osaanko sulle antaa vastapalvelukseksi jonkun sanan?
Tyhmää, että jo nyt aloit antamaan vihjeitä näin suoraan.No okei. Miehillä on yhteinen ammatti, joka liittyy sotaan, eli he olivat s.... Ja kunhe vetivät porukkaa, he olivat j....