Ärsyttävää facebookissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaisaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaisaa

Vieras
Yksi kaveri on muuten ihan mukava mutta melkeen joka päivä laittaa nyt kahden kuukauden ikäsestä vauvastansa ainakin yhden uuden kuvan! Eikö jo alkais riittää. Ei onneksi sentään koko ajan kirjottele mitään mammajuttuja mutta kuitenkin. Ketä enää kiinnostaa? Ettekö te kuvia vauvoistanne koko ajan lisäilevät tajua että muita ei kiinnosta. Ottaa päähän kun etusivulla aina tulee vastaan jotain vauvakuvia.

Vähintään kerran. Joskus saattaa olla jonkin aikaa laittamatta ollenkaan mutta sitten taas pistää joka päivä ainakin yhden, joskus pistää monta.

Ja mä en kirjottelekaan mitään vauvajuttuja sillä mulla ei lapsia (onneksi) ole vaan ihan normaalista elämästä ja tekemisistä enkä muutenkaan lisäile mitään turhia kuvia koko ajan.

Musta on kiva katsella muiden vauvakuvia facebookista, mä olen piilottanut sellaiset, joiden päivitykset ottaa pannuun. Käyn sivuilla sitten jos on jotain asiaa.

Samoin.
Ainoat estot on niihin peli- yms kutsuihin kun en moisia harrasta, enkä minä niistäkään skitsoile jos muut harrastavat. Kukin mielenkiintonsa mukaan.
:)

Vähintään kerran. Joskus saattaa olla jonkin aikaa laittamatta ollenkaan mutta sitten taas pistää joka päivä ainakin yhden, joskus pistää monta.

Ja mä en kirjottelekaan mitään vauvajuttuja sillä mulla ei lapsia (onneksi) ole vaan ihan normaalista elämästä ja tekemisistä enkä muutenkaan lisäile mitään turhia kuvia koko ajan.

Silti sun juttus ei varmasti kiinnosta kaikkia.

Yksi kaveri on muuten ihan mukava mutta melkeen joka päivä laittaa nyt kahden kuukauden ikäsestä vauvastansa ainakin yhden uuden kuvan! Eikö jo alkais riittää. Ei onneksi sentään koko ajan kirjottele mitään mammajuttuja mutta kuitenkin. Ketä enää kiinnostaa? Ettekö te kuvia vauvoistanne koko ajan lisäilevät tajua että muita ei kiinnosta. Ottaa päähän kun etusivulla aina tulee vastaan jotain vauvakuvia.

Et tullut ajatelleeksi, että niitä kuvia mahdollisesti katselee ja haluaa nähdä tädit, sedät, enot, isovanhemmat, kummit....

FB:ssä voi hei ihan itse päättää, kenen päivityksiä tahtoo etusivullaan nähdä ja kenen kaveri ylipäätään haluaa olla.

Ap kertoo normaalista elämästä ja tekemisistä - vauvan äidille se vauva on normaalia elämää ja tekemistä.

Yhteistyössä