minkä ea, nyt oon jo ihan pihallaHuomenta! Se on sen ea bändin musiikkityyli.
Muoks. siitä tuleva 7+5 löytyy bändin biisilistoilta.
minkä ea, nyt oon jo ihan pihallaHuomenta! Se on sen ea bändin musiikkityyli.
Muoks. siitä tuleva 7+5 löytyy bändin biisilistoilta.
monestikohan oon tuotaki wikiä toljottanu, mut wttiny sieltä vaan sitä toista sanaa joka yhdistyy tuohon :ashamed:^ awa on eteläafrikkalainen bändi
Joo, mutta ei mitenkään vaikea käännös. Mulla puuttuu edelleen sieltä se yks ase 9.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23383699:siitä uss 13 joka yhdistyy aseeseen kysyisin sen verran et pitääkö täs taas käyttää käännöstä vai?
tuo pitkä löytyy hieman erimuodossa sen tyypin wikistä, mitä se oli sanonu? oli aika helppo vääntää sopivaan muotoonJoo, mutta ei mitenkään vaikea käännös. Mulla puuttuu edelleen sieltä se yks ase 9.
Onks jollakin villi länsi -ruudun pitkä 4+7+8+2+4+7?
Entäs mineraalin kii 15 tai in 6+8?
Narnia ki 10 ja siihen yhdistyvä 8, vastasana löytyy?
Tökkii.
siis NITÄ, oon ihan pihallavihje oli siis apple rec 10
siis vihje levy + mikä on puma nike tai liikenne.....
sana perään
No juu, olinhan mä ton lukenut, mutta sen sanoja oli kyllä toinen heppu kuin tää herra C. Mutta kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23383883:tuo pitkä löytyy hieman erimuodossa sen tyypin wikistä, mitä se oli sanonu? oli aika helppo vääntää sopivaan muotoon
jos sul on vastasana niin googlessa heti eka hakutulos (ainaki mulla tuli heti ekana)SANKARI ruutu Hämähäk.. ylös 5 ? Tätä yhä kaipailen kovasti..
mulle kelpais esim. star trekiinMä listaan tähän nyt kaikki puutteet, jos jollakin on vinkata jotain. 17 sanaa puuttuis vielä. Voin auttaa sitten tietty takas.
CSI:
CW 7+8
12 yhdistyy Viso, kau
Armeija:
CGEM 14
Star trek pääsanasta 9, yhdistyy ase
Nisäkäs:
si 9+2+9, josta jatko 17
Everest
12 yhdistyy vuo, rm ja vg
The beatles:
Klub 12 ja 5+10
Narnia:
HT 12 löytyy narnia wikistä osiosta h...t
Ki 10, josta 8, yhdistyy kv 10 on ase, löysin googlella ku googlasin sen as... ja ki...
Mineraali:
Kii 15, josta 6+8, yhdistyy in
Mineraali in -> 6+8 on henkilö, löytyy in wikistä ulko+ ase kohdasta. Tästä on sitten helpompi keksiä se 15.Mä listaan tähän nyt kaikki puutteet, jos jollakin on vinkata jotain. 17 sanaa puuttuis vielä. Voin auttaa sitten tietty takas.
CSI:
CW 7+8
12 yhdistyy Viso, kau
Armeija:
CGEM 14
Nisäkäs:
si 9+2+9, josta jatko 17
Everest
The beatles:
Klub 12 ja 5+10
Narnia:
HT 12
Ki 10, josta 8, yhdistyy kv
Mineraali:
Kii 15, josta 6+8, yhdistyy in
Annatko mulle vihjeet everestiinMä listaan tähän nyt kaikki puutteet, jos jollakin on vinkata jotain. 17 sanaa puuttuis vielä. Voin auttaa sitten tietty takas.
CSI:
CW 7+8
12 yhdistyy Viso, kau
Armeija:
CGEM 14
Nisäkäs:
si 9+2+9, josta jatko 17
Everest
The beatles:
Klub 12 ja 5+10 - saksalainen klubi ja omistaja
Narnia:
HT 12 - se on hahmo, nimi pitää suomentaa
Ki 10, josta 8, yhdistyy kv - en nyt tajunnut mitä kohtaa tarkotat
Mineraali:
Kii 15, josta 6+8, yhdistyy in - tiedettä
.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23384488:mulle kelpais esim. star trekiin
fer.. han.. molemmat - - aate ja se, minkä tavoittelua nuo melkein kaikki säännöt koskee
kli-- 7 - - tämä...
vul... 6 - - ja tämä löytyi sen alapuolen nimen wikistä. Onko sulla se?
Itse keksin se siitä, kun wikissä oli lause: Kun kuulen sanan *piip*, poistan revolveristani varmistimen. Tuosta sitten kehittelin sanan sillä perusteella, että kun se päättyy vokaaliin ja sitten on väliviiva, niin seuraava sana väliviivan jälkeen alkaa samalla vokaalilla.Villi länsi
t.j.a.h 14 (en tajunnu vinkkiä)