~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

Sunnuntai 1.5

Ovis ohi ja piinailu alkoi:

Haamuilijat:

Plussanneet:

plug-in-baby
äiti x4
neljäskö
viena
miida
Mango86
ak

Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:

Minnarun
Lilianne
macy gray
Barbamama35
Emmuska10
Mamu82
Sinderella
nepari80
Jenny82
Safira85
wadelmainen
Ando
SiSa78
Ansku83
Sunflower11
Sanmar82
kissendaal

Kadonneet lampaat:

Sannah
tattoomam
jjuuli
nefertar
Kauniina Päivänä Tuut
mymosa

Viimeksi muokattu:
Laitoin tuon alotuksen jo huomiselle valmiiksi.

Itsellä siis ovis ilmeisesti lämpöjen perusteella ollu ja nyt piinaillaan. Koko ens viikko ainaki pitäis kärvistellä ja sitte vähä seuraavaakin. Saa taas nähdä, millon innostun testikauppaan ostoksille :D

Iltaa!

Mä voisin vähän kärkkyä tätä porukkaa. Pikkukakkos porukka aika hiljaista tällä hetkellä. Hauska idea tää tämmönen! Tein tänään r-testin nega tuloksin, mutta testasin pari päivää turhan ajoissa, koska Mr Mieli Tepponen pakotti..:headwall:.Päivitän tietoja jahka saan tädin kylään. Menkkaolo on nyt, mutta mitään ei vielä näy.

:wave: Mukana! Kiva idea tääkin! :D Elikkäs tiedot 18.3. ovat: kp 30/35-37, 27v., 1.lapsi, yk3 ja Dpo12. LA olis mahdollisesti kyl jo 28.11 jos ois tärpänny tästä kierrosta...mitä kyllä epäilen vahvasti! : / Ja sitten taas jos täti kurvaa paikalle oletettuna päivänä eli 25.3. ni LA tulee oleen 3.1.2012.

MG, peukkuja ens sunnuntaille :D

Tähän asti ilmottautuneet on listalla. Edelleen ilmotelkaa kp:itä. Ja tarkistakaa omanne tuosta listalta. Päivitetäänkö listaa vaan tuossa etusivulla vai antaako etusivun olla tuo ja kopsataan listä aina tänne tekstisivuille vai päivitelläänkö etusivua ja kopsataan samalla päivitetty lista tänne tekstisivuille? Laitetaanko dpo:t?

Sitte ku aletaan romahdella tästä joululahjapinosta (mitä tietenkään yksikään ei tee b :) d ) niin joku vois tehhä sitte tammikuun vauvoille uutta pinoa. Muilla sivuilla aina uus pino on tehty ihan nollasta. Katotaan nyt, miten tää lähtee menemään...

Mulla olis LA hedelmöittymisen mukaan 30.11, mutta ihan varmasti menis joulukuulle syntymä :xmas:. Ja dpo 9.

Mun mielestä vois päivittää aina ekalle sivulle tiedot. Silloin tietää mistä kohdasta tuorein tieto löytyy. Musta on kiva, ettö dpot näkyy, tietää ketkä piinailee :)

Jenny 82 pahoittelut keskenmenosta! Toivottavasti nyt lähtee joulutonttu matkaan:xmas:

Tää vois myös ilmottautua mukaan positiiviseen pinoon :wave:

kp 19/27-29, dpo 4, 1. lapsi, ikä 29, yk 3

Toi yk 3 siis viimeisimän keskenmenon jälkeen (yhteensä 3 km:a). Todellinen yk huitelee ties missä, kun yritystä on ollut 11/09 alkaen ;)

Ovisplussan sain viime sunnuntaina, joten maanantaina kai olis ollut varsinainen ovis.

Plussatuulia kaikille :whistle:

Sanmar82 > Sulla on sitten yritys alkanut samoihin aikoihin kuin mulla. Mulla on ollut ilmeisesti yksi varhainen keskenmeno (pari viikkoa oli menkat myöhässä) ja kemiallisia. Nyt luomuillaan vielä tämä kierto ja sitten alkaa hormoneilla avustaminen. Onko teillä tutkittu ja saatteko apuja? Plussatuulia ja tarrasukkia!

Sinderella > Kiitos! :D Tuntuu jotenkin siltä, että ehkä mahdollisesti kropassa jotain tapahtuukin, mutta jalat maassa olen tämän kierron oslta. Tiputtakaa mut alas, jos alan leijailla loppukierrosta. :xmas:

Tähän asti lista ajan tasalla. Tarkistakaa tän päivän kp:t vielä...

Sanmar, onko teillä alettu tehhä mitään tutkimuksia? Kolme km:a jo :(

jenny, pahoittelut km:sta :hug:

MG, täällä toinen, joka takuuvarmasti leijailee tosi tosi korkealla loppukierrosta ;)

Täällä ei minkään valtakunnan oireita. Paitsi lämmöt on koholla. Ens alkuviikosta voiski sitte alkaa kyttäillä NIITÄ oireita :D

Viimeksi muokattu:
macy gray ja Sinderella kolmannen km:n jälkeen sain lähetteen julkiselle tutkimuksiin. Aika olis 15.4. Suhteettoman kauan vaan mielestäni noita tutkimuksia saanu ootella, kun jo joulukuun puolessa välissä sain lähetteen eteenpäin... Kävin viime kuussa yksityisellä km:ihin erikoistuneella gynellä juttelemassa ja sain aneltua luge reseptin tukemaan mahdollista uutta raskautta. Muita apuja ei siis vielä ole, saa nähdä selviääkö tutkimuksista sitten mitään ja antavatko sieltä jotain lisäapuja.

Teilläkin ollut macy gray sitten ihan tarpeeksi yritystä takana. Kiva, että teillä kuitenkin hormonalisia apuja tiedossa jo ensi kiertoon. Tuo varmasti uutta potkua ja toivoa yritykseen! Mutta tietysti toivotaan kovasti, ettei niitä ikinä tarvisi ottaa käyttöön ja saisittekin sen maailman parhaimman joululahjan ;)

Yhteistyössä