G:haluaisitko vielä vauvan?

• Viestiketjun aloittaja =)
  • Ensimmäinen viesti
kyllä
Haaveena on ollut 3-5 lasta, nyt niitä löytyy kaksi. Synnyttää ja vastasyntyneen vauvan voisin ottaa, mutta ne menee ja kasvaa vanhemmiksi ja tuovat mukanaan uudet haasteet jotka pistkää miettimään asiaa vielä uusiksi.
Luulen silti että ainakin se kolmas meille vielä muutaman vuoden päästä voisi tulla..
Ikää 21v.

En todella.
Ikää 27, lapsia 4. Niiden lisäksi 24 lemmikkiä pyörimässä nurkissa ja jostain kumman syystä koen, että, mulla on nyt aivan riittävästi hoidettavia. Ei yhtään liikaa, mutta yhtään ei tarvita lisää.

[QUOTE="vieras";23377114]haluaisin toisen lapsen, mutta en olla raskaana enkä myöskään pientä vauvaa.. joten ei taida tulla ainakaan pitkään aikaan. :D[/QUOTE]

Veit sanat suustani. Paitsi että meillä on jo kaksi...

Voisin "tehdä" vaikka kymmenen lasta, ajatus on aivan ihana.. Mutta raskaus ja vauva-aika vaan on mulle jotenkin tosi iso mörkö.

"xxxx"
Toisen vauvan olisin halunnut, mutta tämä yksi lapsi jäänee näillä näkymin ainoaksi, kun ei sitä toista ole kuulunut kolmeen vuoteen, vaikka ilman ehkäisyä olemme eläneet. Ikää 36v.

"vierailija"
En haluaisi, ikää 32-v ja meillä on 3-vuotiaat kaksoset. Kaksi lasta tuntuu hyvältä määrätä. Ajatus siitä että pikkukolmosen sijaan tulisikin kolmonen ja nelonen on sen verran pelottava että ei uskalla edes kokeilla :)

sama vierailija
[QUOTE="vierailija";23380387]En haluaisi, ikää 32-v ja meillä on 3-vuotiaat kaksoset. Kaksi lasta tuntuu hyvältä määrätä. Ajatus siitä että pikkukolmosen sijaan tulisikin kolmonen ja nelonen on sen verran pelottava että ei uskalla edes kokeilla :)[/QUOTE]

...hyvältä määrältä siis. Toki jos lapsi ehkäisystä huolimatta saisi alkunsa, se toivotettaisiin tervetulleeksi!

totuus
Ei ole ainakaan vielä vauvakuume herännyt, varmasti siksi kun omanikin on vasta 10kk :)
Mutta lapsikuume on, haluaisin että lapeni saa sisaruksen, kun itselläni ei ollut, eikä miehellänikään, tavallaan :D
Olisi ihanaa jos olisi kaksi lasta. :)
Mutta ehkä ei tule tai sitten käykin mieletön tuuri, mies kyllä haluaisi muakin enemmän toista lasta..

22v
Mutta etpäs saa enää.

Yhteistyössä