"tupu"
ei oo vaikka on kaikki ympäröivättupu! onko sulla TITANIC ruutuun sitä alareunan ruutujen välissä olevaa 13 ? Mulla on kaikki ympäröivät sana, mutta en vaan tuota hoksaa ..
ei oo vaikka on kaikki ympäröivättupu! onko sulla TITANIC ruutuun sitä alareunan ruutujen välissä olevaa 13 ? Mulla on kaikki ympäröivät sana, mutta en vaan tuota hoksaa ..
Se on semmonen tyyppi siellä.tupu! onko sulla TITANIC ruutuun sitä alareunan ruutujen välissä olevaa 13 ? Mulla on kaikki ympäröivät sana, mutta en vaan tuota hoksaa ..
mikä tuo ensiaskel on + onko se next 8 ? (mulla ei oo sitä, mutta sitä seuraava on )TIETOKONE ruutuun apuja saisko ?
Li..x alas 5+10 ja vasuriin alas 6 (TÄMÄ ON SE UB...)
"Ensiaskel" ylöspäin 8 ja siitä eteenpäin 3+12 (vastasana on )
ei ole elokuva,liittyy palkintoihin..cameron 2+7 eli alkaa 11 jotain.... en saa siihen sit mitään, onko se joku elokuva ?
se 3+12 on " aurinko mikrosysteemi" käännä lontooksi. Se 8 puuttuu multakin"ensiaskel" liittyy siihen "next" mieti eri kielillä sitä multa puuttuu se NEXT yläviistoon 8 TIETOKONE ruudussa siis..
tuo 6+4 löytyy sen toisen jackin ( alemman ) suomi wikistä .nyt puuttuis enää titanicista jack d als 6+4 ja reetu ja titanic väli.
Site olis EKA ruutu täynnä, huh huh
huomasin lukihäiriön itselläni. Siis multa puuttui FREDERIK mutta sitä seuraava 9 on ( muuta vain vähän kirjaimia, luin sen itse frederiksiksi...)tuo 6+4 löytyy sen toisen jackin ( alemman ) suomi wikistä .
reetu 9 puuttuu multa jasen jatko 9+5 ja sit ois täynnä kans
nyt on kaikki paitsi tuo 6+4 ( onko se kirja, ihminen vai mikä )tuo 6+4 löytyy sen toisen jackin ( alemman ) suomi wikistä .
reetu 9 puuttuu multa jasen jatko 9+5 ja sit ois täynnä kans
paikkanyt on kaikki paitsi tuo 6+4 ( onko se kirja, ihminen vai mikä )
siis onko F-14 se .-14 (4) ...... (6) sen pallopeli jälkeen. Vai mistä te puhutte ????Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23368724:juu toi ohjaaja mulla onki, mut en muka löydä siihen sitä 6+6... no häätyy jatkaa miettimistä