E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt kun saisi vielä vastenmielisen Lindholmin lopettamaan sen väsyneen Yönsä, niin munkin kesä voisi alkaa.![]()
miten tein kesä muka ei ala jos joku bändi ei lopeta. mun kesä ei sit ala ennen ku nämä tyhmät, omasta mielestään viisaat, palstalaiset lopettaa itseänsä. pitää kait ajatella yhtä naiivivti kuin muutkin täällä.
ja en ole yö fani enkä minkään muunkaan
miten tein kesä muka ei ala jos joku bändi ei lopeta. mun kesä ei sit ala ennen ku nämä tyhmät, omasta mielestään viisaat, palstalaiset lopettaa itseänsä. pitää kait ajatella yhtä naiivivti kuin muutkin täällä.
ja en ole yö fani enkä minkään muunkaan
juuri sitä oikeaa palstaa tunnut lukevan siinä tapauksessa. Sopii sinulle täydellisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Entäs;23363265:tää Sörhiksen palstabestis Scarlet, joka otti jo kierroksia heti aamutuimaan... Buahahahaaaaaa..
Oon mä kyllä aika surullinen.
Varsinkin, kun paskat sen takki mitään tyhjä ole. Koko kevään palkkaillut uuteen bändiinsä soittajia.
Oon mä kyllä aika surullinen.
Varsinkin, kun paskat sen takki mitään tyhjä ole. Koko kevään palkkaillut uuteen bändiinsä soittajia.
Eli onko bändin fanit nyt kääntyny itse herra artistia vastaan? Onko teistä itse bändi ollut aina parempi kuin Late?
Siis aikooko hän niinkö alkaa uuden bändin kanssa keikkailemaan? :O