relaatiot 23

en mä saa tohon sankariruutuunkaan MITÄÄN. ihan hirveen vaikee mulle tää koko relaatio.
tekis mieli melkei heittää vaa hanskat tiskii :mad:

EVEREST ruudussa onko kellää oikeelle yläviistoon mitään/jotain ? mulla kaikki siellä tyhjää.

"tsirp"
ei kannata punastella jos on sankarit jaa muut auki muut tulee paljoooon perässä mul tilanne tää
16 12 ? ?
12 15 10 ?
? ? ? ?
? ? ? ?
eli ei oo sankareit everestei beatleeita narnioita ja mist sit oottekin puhelleet

peräs tulen

"Kokeilija"
Hei ei kai näitä ole tarkoitus hirvittävän nopeasti tehdä valmiiksi? Ei tarvitse sitten taas niin kovaa kaivata uusia. Itse olen huomannut aiemmista, että kun tuntuu olevan jumissa niin kannattaa jättää kesken ja jatkaa seuraavana päivänä, koska silloin taas löytää levännein aivoin uusia ratkaisuja. Ja minusta on kiva jos on haastetta, koska silloin näistä relaatioista saa paljon pitemmäksi aikaa hupia.

Joo, ja hitaasti tullaan perässä, mikäs kiire tässä.

[QUOTE="Kokeilija";23357125]Hei ei kai näitä ole tarkoitus hirvittävän nopeasti tehdä valmiiksi? Ei tarvitse sitten taas niin kovaa kaivata uusia. Itse olen huomannut aiemmista, että kun tuntuu olevan jumissa niin kannattaa jättää kesken ja jatkaa seuraavana päivänä, koska silloin taas löytää levännein aivoin uusia ratkaisuja. Ja minusta on kiva jos on haastetta, koska silloin näistä relaatioista saa paljon pitemmäksi aikaa hupia.

Joo, ja hitaasti tullaan perässä, mikäs kiire tässä.[/QUOTE]

no olet oikeassa. mutta silti tämä relaatio vain on tuntunut paljon hankalammalta kuin mikää aiempi mitä olen itse tehnyt.
ei mulla nytkään ole lähellekään kaikki ruudut täynnä.todellakaan.

Ratkoja:)
Minä pääsin CSI:hin uhkapeli-ruudusta (joka oli positiivinen yllätys, luulin etten osaisi mitään! :D)

Villi länsi:
rat.hev.: 10, 6 ja 7+2+5 (olen kyllä alan harrastaja, mutta silti tökkii:D)

"ruu"
[QUOTE="vieras";23357541]Olisiko kellään apuja tietokone ruutuun? Ainoo mikä löytyy on kaakkooon päin lähtevä...[/QUOTE]

mitä haluut sieltä ?

kuka ohjaa minut uhkapeli ja csi ruutuun

Suht hyvin on peli lähteny kulkee... Vähän on sanoja vielä, sillon tällön pääsen sanan sinne tänne kokeilee. Ketju kahlattu läpi, joistain vinkeistä saanu hyvinkin kiinni, jostain taasen ei.

Tässä pari jumia, mitä en oo honassu

Simo Penttilä:
ylös 22 ja väliviivallinen 13 (muitakin puuttuu, mutta jos nämä sais, nii etenis)

Villi Länsi
oikeelle 7+4

Narnia
Aslan 9

Mineraali
kaikki :D

tietokone
oikeelle 13

The beatles
yläviisto vasen 3+9

armeija
yläviisto vasen 10