Meinaat, että kaksplus on se todennäköisin seuranhakupalvelu mitä keskiverto mies käyttää?No voi vattu. Laitoin ketjuun ilmoituksen, että mieheni lukisi sen, vastaisi ja narahtaisi. Ei väkisin.
vitsi mää tairan rakastaa sua.Mitä nyt pitäis sanoa?
Tissit kasvaa vaan syömällä.
Näin o, mäkää en oo helppo ku oon varma. HA.Alkuperäinen kirjoittaja myös harmaana;23347871:Mä olisin ainaki ollu varma nakki. Ja oon edelleen.
:heart: ihan mahtava.vitsi mää tairan rakastaa sua.
nii sääki :heart::heart: ihan mahtava.
Hauskaa iltaa hipillenii sääki :heart:
Ooksää mun puu mitä mä voisin halat?Hauskaa iltaa hipille
Näin o, jos oikiast tykkää, kaivaa kaikki puhelinluettelot esii ja alkaa soitella. Mä ainaki lähtisi treffeil jos noi yrittäs.Sähän sanoit, että selvität kaiken. No selvitä, kyllä mun vuoksi pitää vähän vaivaa nähdä. Mä en oo varma nakki niinku nää muut epätoivoset mammat.
Eikö puu oo vähän kova ja kylmä halikamu?Ooksää mun puu mitä mä voisin halat?
Noku emmää oo päässy muutakaa halailee vähää aikaa mitä sä haluisit olla?Eikö puu oo vähän kova ja kylmä halikamu?
En tiedä mitä sulle oisin
Kaunis nimi, "Dirlis." Onks se sun etu-vai sukunimi? :heart:Näin o, jos oikiast tykkää, kaivaa kaikki puhelinluettelot esii ja alkaa soitella. Mä ainaki lähtisi treffeil jos noi yrittäs.
Menee jo liian herkäksi:heart:Noku emmää oo päässy muutakaa halailee vähää aikaa mitä sä haluisit olla?
ai, sori, mä vähä innostuin :ashamed:Menee jo liian herkäksi:heart:
SSSSHHHHHH ettei tätäki siirretä! Ei ooooo, täs myö vaa flirttaillaaa vähäTämäkö se uusi seuranhakuketju on?
No semmoista vähän kai vähän sattuu sitai, sori, mä vähä innostuin :ashamed:
"...or is it your phone vibrating?" -Eiku mun vibra.No semmoista vähän kai vähän sattuu sit
"Are you just happy to see me"