!! poistettiiks se seuranhaku-avaus? :O

[QUOTE="essi";23347328]Minä löysin mutta ei pysty avaamaan, ei edes kirjautuneena[/QUOTE]

Mul oli se tos auki toisel välilehdel mut ei mul oo oikeuksii avat sitä. Perskeles. Mut on ikuisesti bannattu seuranhausta :(
 
Mä en ole sitä ketjua avannut, mutta huomasin etusivulla, että yhtäkkiä ketjun kohdalla luki siirretty. Eli poistoon meni tai sitten sitä tutkitaan ja palautetaan takaasin. En sitten tiedä miksi piti poistaa.
 
"vieras"
Awww. Luuleks näi? Nyt mä voin sit ihan hyvil mielil vetää viel yhen sämpylän :heart:
Sämpylästä saa ties mitä hyviä elintärkeitä aineksia, mikä lupaa hyvää sun kestävyydelle treffien myöhäisosiossa. Katso vain, että saat myös riittävästi kalsiumia, proteiinia, kuitua jne. Noi saa kätsästi esim. metwurstista, fetasta, juustosta ja majoneesista. Pikahiilaritkin on tietyissä tilanteissa tarpeen, joten valite pullasämpylä ja kuidun lähteeksi täysjyvän sijasta etikkakurkku! :heart:

Mä sain tän päivän pikahiilarit sipsipussista, kalsiumit dipistä ja kasvikset salsasta! Treffeille, anyone?!?
 
"hmm"
[QUOTE="vieras";23347795]Sämpylästä saa ties mitä hyviä elintärkeitä aineksia, mikä lupaa hyvää sun kestävyydelle treffien myöhäisosiossa. Katso vain, että saat myös riittävästi kalsiumia, proteiinia, kuitua jne. Noi saa kätsästi esim. metwurstista, fetasta, juustosta ja majoneesista. Pikahiilaritkin on tietyissä tilanteissa tarpeen, joten valite pullasämpylä ja kuidun lähteeksi täysjyvän sijasta etikkakurkku! :heart:

Mä sain tän päivän pikahiilarit sipsipussista, kalsiumit dipistä ja kasvikset salsasta! Treffeille, anyone?!?[/QUOTE]

sun bmi? 30?
 
[QUOTE="vieras";23347795]Sämpylästä saa ties mitä hyviä elintärkeitä aineksia, mikä lupaa hyvää sun kestävyydelle treffien myöhäisosiossa. Katso vain, että saat myös riittävästi kalsiumia, proteiinia, kuitua jne. Noi saa kätsästi esim. metwurstista, fetasta, juustosta ja majoneesista. Pikahiilaritkin on tietyissä tilanteissa tarpeen, joten valite pullasämpylä ja kuidun lähteeksi täysjyvän sijasta etikkakurkku! :heart:

Mä sain tän päivän pikahiilarit sipsipussista, kalsiumit dipistä ja kasvikset salsasta! Treffeille, anyone?!?[/QUOTE]

Mutku emmä tykkää metukast tai majost.. :( mist mä nyt noi elintärkeet jutut saan? :O Sämpyläki oli täysjyvää joten wituiks meni tämäki. Hmph.

v, sano ny sääki jotai.
 
[QUOTE="essi";23347798]http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1937717-ottaako-kaikki-muut-naiset-sui/sivu10.html#post23344683

kyllä mä vaan löydän molemmat.[/QUOTE]

Mä en sit osaa käyttää tota hakua. Mitään hakua. Ees seuran. HÖ!
 

Yhteistyössä