!! poistettiiks se seuranhaku-avaus? :O

"vieras"
[QUOTE="hmm";23347814]sun bmi? 30?[/QUOTE]

17,9; 90-60-90, 70D; äÖ 300; pääomatuloja jotain miltsin ja kahen väliltä, en nyt muista tarkkaan..

Saanks mä sun numeron? Kuulostat tosi ihanalta! :heart:
 
"hmm"
[QUOTE="vieras";23347868]17,9; 90-60-90, 70D; äÖ 300; pääomatuloja jotain miltsin ja kahen väliltä, en nyt muista tarkkaan..

Saanks mä sun numeron? Kuulostat tosi ihanalta! :heart:[/QUOTE]

0700123123, pirauttele.
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";23347879]0700123123, pirauttele.[/QUOTE]

SÄ ANNOT MULLE NUMERON, JOKA EI OO KÄYTÖSSÄ!! Kuka sä luulet olevasti???? Mua ei TODELLAKAAN heivata näkemättä ja voin luvata, että näkemisen jälkeenkin TODELLA VAIKEASTI!!! Mä sain tosta sun vastauksesta sun IP:n ja sen avulla selvitän KAIKEN!!

Hei anteeks, en mä oikeesti suuttunu noin kovin. Antaisiks sen oikeen numeron? Saatoin antaa noista mun yksityiskohtaisista tiedoista vähän kaunistellut versiot, mut mä oon oikeesti tosi mukava. Vähän ehkä äkkipikainen luonteeltani, mut eihän tasaisuudessa olekaan yllätyksellisyyttä? Mikä sellanen ihana juttu sulla, joka tekee susta mielenkiintoisen? :heart:
 
hmm?
[QUOTE="vieras";23347955]SÄ ANNOT MULLE NUMERON, JOKA EI OO KÄYTÖSSÄ!! Kuka sä luulet olevasti???? Mua ei TODELLAKAAN heivata näkemättä ja voin luvata, että näkemisen jälkeenkin TODELLA VAIKEASTI!!! Mä sain tosta sun vastauksesta sun IP:n ja sen avulla selvitän KAIKEN!!

Hei anteeks, en mä oikeesti suuttunu noin kovin. Antaisiks sen oikeen numeron? Saatoin antaa noista mun yksityiskohtaisista tiedoista vähän kaunistellut versiot, mut mä oon oikeesti tosi mukava. Vähän ehkä äkkipikainen luonteeltani, mut eihän tasaisuudessa olekaan yllätyksellisyyttä? Mikä sellanen ihana juttu sulla, joka tekee susta mielenkiintoisen? :heart:[/QUOTE]

Sähän sanoit, että selvität kaiken. No selvitä, kyllä mun vuoksi pitää vähän vaivaa nähdä. Mä en oo varma nakki niinku nää muut epätoivoset mammat.
 

Yhteistyössä