Perheparkeista asiaa: Kehtaisitko sinä...

sanoa lapsettomille, jotka autonsa tollaseen parkkiin parkkeeraa? Mua rupes niin tänään kiehuttamaan: Oltiin lähdössä autolla parkista, ja siihen kurvasi keski-ikäinen pariskunta, perässä ajoi iso perheauto, jossa oli 5 lasta. Ystävällisesti huomautin tälle pariskunnalle, että kai huomasivat, että jättivät autonsa perheparkkiin? Mies vastasi-juu kyllä hän tietää, on hänelle ennenkin useaan otteeseen siitä sanottu. Siihen totesin, että on todella ikävää kun äskeinen perheauto joutui änkemään autonsa pieneen ruutuun tämän pariskunnan takia, ja autosta on todella vaikea saada lapsia ulos. Mies vaan tokasi mulle, että v*ttuako häntä kiinnostaa.

Olisikohan se ollut heille liian vaikeaa jättää se oma auto muutaman metrin päähän siihen normiparkkiin, niin olisi se lapsiperhe päässyt hieman tilavammalle paikalle! Jotkut eivät ilmeisesti ajattele kuin omaa napaansa. :(
 
"viivi"
En viitsi sanoa, varsinkaan kun noissa meidän marketeissa ne perhepaikat on sijoitettu todella typerästi. Ja kun kyse on vain suosituksesta, niin mitä turhaan. Ennemminkin kannattaa opetella ajamaan autonsa parkkiruutuun niin, että sinne turvakaukalon puolelle jää hieman enemmän tilaa ja opettaa lapsille miten autosta tullaan nätisti ulos, kun ei niitä perheparkkeja kuitenkaan ole joka paikassa.
 
"vieras"
Kyllä kerran ärsytti suunnattomasti kun perheparkkiin oli tullut autolla n.50-60v mies ja jättänyt autonsa lähes poikittain, niin että se vei kahden auton paikan. Tyydyin katsomaan kaikkein vihaisimmalla ilmeelläni, mutta hän vain nyrpisteli takaisin...
 
viiiiiiiiis
näin käynyt: ajoin lasten kanssa marketin lapsiparkkiin ja samaan aikaan viereen toiseen lapsiparkiin ajoi rouvashenkilö (yksin liikkeellä)...tultiin ulos autosta ja rouva istui omassa autossaan ovi auki... isompi lapsi seisoi mun vieressä kun otin pienempää autosta... isompi kysyi äiti mitä toi merkki tarkottaa (perheparkkimerkki)... selitin lapselle et tää on lapsiperheille tarkotettu...vieressä ollut rouva laitto oven kiinni ja siirsi autonsa muutaman parkkiruudun päähään :)
toinen tapaus sattui tästä muutaman päivän päästä kun ajoimme ikean perheparkkiin ja viereen tuli taas heti perästä auto...ja taas sama asetelma et purin lapsia autosta ja viereisessä autossa ovi auki... kun isompi lapsi väläyttää isolla äänellä "äiti, miks tuo täti ajaa lastenruutun auton kun sillä ei oo lapsia?" ja tätipä siirsi auton toiseen paikkaan...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23340782:
sanoa lapsettomille, jotka autonsa tollaseen parkkiin parkkeeraa? Mua rupes niin tänään kiehuttamaan: Oltiin lähdössä autolla parkista, ja siihen kurvasi keski-ikäinen pariskunta, perässä ajoi iso perheauto, jossa oli 5 lasta. Ystävällisesti huomautin tälle pariskunnalle, että kai huomasivat, että jättivät autonsa perheparkkiin? Mies vastasi-juu kyllä hän tietää, on hänelle ennenkin useaan otteeseen siitä sanottu. Siihen totesin, että on todella ikävää kun äskeinen perheauto joutui änkemään autonsa pieneen ruutuun tämän pariskunnan takia, ja autosta on todella vaikea saada lapsia ulos. Mies vaan tokasi mulle, että v*ttuako häntä kiinnostaa.

Olisikohan se ollut heille liian vaikeaa jättää se oma auto muutaman metrin päähän siihen normiparkkiin, niin olisi se lapsiperhe päässyt hieman tilavammalle paikalle! Jotkut eivät ilmeisesti ajattele kuin omaa napaansa. :(
Olisit sanonut että nämä leveät parkit on tarkoitettu sellaisille miehille, jotka eivät osaa parkeerata normaaliin ruutuun...
 
Mun mies on ostanut noita varten post-it lappuja autoon ja laittaa liitä sitten sopivan tervehdyksen kera noitten ääliöiden tuulilasille. Varsinkin näiden aivoinvalidien, koska niitähän niiden täytyy olla jos pysäköi inva paikalle ilman asiaan kuuluvaa lupaa.
 
En voi ymmärtää miten jotkut voi olla noin itsekeskeisiä. Mieti nyt, joku vanhus lonkkavialla kävelee sitten jostain hevonkuusesta kun joku mulkku on vienyt invapaikan ilman lupaa.
no, onneksi sen verran tiiän että ne lonkkavikaiset ja oikeasti liikuntarjoitteiset ajaa autolla sinne oven eteen eikä tosiaankaan kävele sieltä parkkikselta pitkää matkaa sinne laitokseen. Ei niinkään sais tehdä, onneksi on päivystyspoli eri ovien takana että ambulanssit pääsee sinne.
 
040608
olen sanonut monet kerrat. Yleensä tyyliin että mihis olet lapset jättänyt, unohtuiko lapset kauppaan? Sit vastaukseks tulee joko v..lua tai höh-ilmettä.

Mua ärsyttää niin suunnattomasti ihmiset jotka ajaa perheparkkiin ilman lapsia. Ja yleensä ne on keski-ikäisiä miehiä tai joskus n. 20 vuotiaita. Ottaa päähän! Tää on asia joka mut saa ärsyyntymään.
 
olen sanonut monet kerrat. Yleensä tyyliin että mihis olet lapset jättänyt, unohtuiko lapset kauppaan? Sit vastaukseks tulee joko v..lua tai höh-ilmettä.

Mua ärsyttää niin suunnattomasti ihmiset jotka ajaa perheparkkiin ilman lapsia. Ja yleensä ne on keski-ikäisiä miehiä tai joskus n. 20 vuotiaita. Ottaa päähän! Tää on asia joka mut saa ärsyyntymään.
Mullakin on pari asiaa mitkä saa mut ärsyyntymään: ihmiset jotka ei kerää koiranp*skoja ja sitten nämä lapsettomat, jotka jättää perheparkkiin :kieh:
 

Yhteistyössä