Mutta kun pointti oli se, että ap sanoi vain ja ainoastaan "pitkään toivottu lapsi" FB:ssa omassa statuksessaan. Se on VAIN FB. Ei siis syy minusta suuttua. Ei hän sanonut mitään tuommoista, mitä sinä väität!
Ja yhä edelleen ihmisen pitää pystyä voida sanoa esim. , että synnytys kävi kipeää. Toinen voi sitten kertoa omat kokemuksensa. Eikö vain? Ystävät tukevat toisiaan.
Miksi näistä asioista täytyy tehdä kilpailu? Eikö jokainen saa kokemuksistaan puhua? Se on mielestäni ystävyyttä. Toki se tarkoittaa sitä, että vastavuoroisesti voidaan tuntemuksia jakaa. Minä en ainakaan tarvitse ympärilleni ihmisiä, jotka olisivat aina vähättelemässä minun tuntemuksiani vaikka heidän ilonsa, murheensa, kipunsa, tuskansa olisivat skaalassa isompia.
Siitä olen samaa mieltä, että turhaa mennä itkemään pieniä murheitaan semmoisille, joilla on isoja murheita. Mutta FB on FB ja täytyy olla outo, jos ottaa jonkun yleisluontoiset päivitykset vittuiluina. Minä en ainakaan ala miettiä FB-päivitysteni kohdalla, että miten se ja se ottaa tämän. Ihan varmasti laitan sinne, että leivoin tytölleni 2v synttärikakun tänään tms. jos siltä tuntuu. Hulluksihan sitä tulisi, jos pitäisi miettiä, ketä mikäkin päivitys loukkaa!