Blogeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja määäääää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

määäääää

Vieras
olen seurannut erästäkin blogia...
miten vaan saan sellaisen kuvan, että äiti on oikeen tehopakkaus, päivästä toiseen touhuaa lasten kanssa aamusta iltaan...
koti on aina siisti, lapset eivät koskaan riehu tai tappele, ovat siisteissä, kauniissa vaatteissa päivästä toiseen, äitikin on itse huoliteltu...

ja meillä joudun joskus käskee lapset ulos että saan hetken rauhaa jos rupevat riehumaan, tapellaan jatkuvasti, koti on joskus kun sikolätti jne...

Tarviitseeko kaikesta kertoa perussuomalaisen raadollisesti negatiiviset asiat vain mainiten, vai ne elämän helmet? Eihän sinunkaan kotisi ole aina sikolätti (haluatko nostaa kaikille esille että joskus se on?). En minäkään halua kuvata itselleni kotia siten että se näyttää erityisen rumalta, samalla vaivalla kun pukee, niin voihan pukea nätisti, jne.

En mäkään pistä omaan askartelublogiini epäonnistuneita tuotoksia - karkoittaisi varmasti viimeisetkin lukijat ja en edes halua niitä muistella vanhana :D

Kyllä luulen että "kaunis pieni elämä" sisältää muitakin kuin täydellisiä aamupaloja, askaretelua ja onnea ja auvoa lasten kanssa. Niistä hetkistä ei vain oteta kuvia. Vai oletko kertaakaan nähnyt siellä blogissa kuvia missä lapsilla olisi lelut levällään pitkin lattioita?

En ainakaan usko että sillä tulotasolal lapsilla ei olisi leluja, mutta kuvissa niitä näkyy erittäin harvoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23324039:
Se on niin ihanan siirappinen blogi, että :p

Kunnon siirappia löytyy "kalastajan vaimo" blogista. Nyttemmin kommenttiboksi on hieman rauhoittunut järjettömästä palvonnasta, mutta kyllä siirappi yhä roiskuu!

Tarviitseeko kaikesta kertoa perussuomalaisen raadollisesti negatiiviset asiat vain mainiten, vai ne elämän helmet? Eihän sinunkaan kotisi ole aina sikolätti (haluatko nostaa kaikille esille että joskus se on?). En minäkään halua kuvata itselleni kotia siten että se näyttää erityisen rumalta, samalla vaivalla kun pukee, niin voihan pukea nätisti, jne.

En mäkään pistä omaan askartelublogiini epäonnistuneita tuotoksia - karkoittaisi varmasti viimeisetkin lukijat ja en edes halua niitä muistella vanhana :D

Ei tietenkään tarvii, kyllä mä ymmärrän että sen blogin koko idea on juuri siinä kauneudessa. Sehän sen viehätyskin on, en ehkä haluais nähdä siellä postausta jossa olisi kaunis pieni tiskivuori, kauniit pienet oksennustautiset lapset ja kaunis pieni pöydälle kaatunut maitomuki :D

Ei tietenkään tarvii, kyllä mä ymmärrän että sen blogin koko idea on juuri siinä kauneudessa. Sehän sen viehätyskin on, en ehkä haluais nähdä siellä postausta jossa olisi kaunis pieni tiskivuori, kauniit pienet oksennustautiset lapset ja kaunis pieni pöydälle kaatunut maitomuki :D

Yllättävän hyvin pystyy ottamaan kauniita kuvia, vaikka vieressä olisikin kaaos. Pari tavaraa pois tieltä, tiukka rajaus ja oikea kuvakulma. Palstaprojekti on opettanut...