Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Voi vitsit, mitä masuja teillä täällä on. :heart: Tuo Leon on varsinkin jotenkin aivan ihana kova pieni kumpu, toki kaikilla muillakin niin selkeät vauvamassut.

Itse oon ottanut masukuvan "lähtötilanteesta" rv6 ja sen jälkeen ei ole tullut otettua, kun tuntuu, ettei tuota muutosta ole tapahtunut oikein ollenkaan. Ajattelin, että jos sitten ensi viikolla rv16 ottaisi vertauskuvan, johan sen luulisi sen jälkeen pikkuhiljaa alkavan kasvaa eikös, jookos?!
Ettei jää tämä pino ihan kokonaan multa käyttämättä :D
 
Kiitos Miuski :heart: Mä oon sua niin ikävöinyt ja käynkin kurkkimassa elokuisissa ;) Sä kun tuot tiettyä pirteyttä, ja kirjoitustyylisi on mun maun mukainen. Kiitos kun olet olemassa!! :hug:
Kiitos kauniista sanoista!! :heart: Et ole unholassa missään vaiheessa ollut! Mä olen seurannut taustalla miten sulla menee ja nyt oli pakko taas avata suu ja antaa äänimerkki! ;) Ehkäpä sitä vois vaikka zempata tässä hieman ja tulla sinne syyskuisinkiin rupattelemaan, kun mistä mä tiedän vaikka tää ipatin ottais ja jo piruuttaan köllis tuolla syyskuun puolellakin vielä...jos on nimittäin luonnetta perimässä multa yhtään :LOL:

Kiitos siis itsellesi, että olet olemassa, jakamassa tätä odotusta ja elämää yleensä! :heart:
 
Lunea mulla sama, et itselleni kun ylhäältä päin katson niin maha näyttää valtavalta! Mut sit muut sanoo että ihan minimaha on :) Vaikka ei tuo nyt enää sivultakaan ihan olematon ole tuo minun kumpu :) Ja kaunis mahanen sulla :)
 
Aivan ihania masukuvia! Kuvia katsellessa helpotti omat paineet, ei minun maha olekaan epänormaali. Neuvolassa minulle sanottiin, että todennäköisesti minun mahan näkyminen ei ala heti alkuraskaudesta pituuteni (173cm) ja lievän ylipainon johdosta. vaakalla en ole päässyt käymään useampaan viikkoon, mutta maha on kyllä pullahtunut muutamassa viikossa niin paljon, ettei toivoakaan laittaa vanhoja housuja jalkaani. Pelkäsin kovasti, että olen vain lihonut :ashamed: Nyt hyvillä mielin loppuviikosta neuvolaan esittelemään vauvamahaani. voin laittaa jossain vaiheessa kuvan masustani =)

viikot 17+0
 
Heinäneito Ihan selvä kumpuhan siinä on :heart:
Kyllä se varmasti sieltä vielä pullahtaa! :)

eveliinalla näkyy ihanasti kasvua!! :heart:
Samaten Ruutisella, Huikkiksella ja Lunealla :)

Kristen Ihana masu! Kyllä tuolla kelpaa siirtyä seuraavaan kuvaketjuun :)

innoM Ihanan iso masu, vaikka odotat esikoista! :) Ihan selvä vauvamaha!! :heart:

Tässä vielä omia kuvia:

Rv 10+0

Ja tässä alapuolella rv 12+1, kyllä siinä jotain kasvua taitaa olla havaittavissa?:rolleyes: Molemmat otettu aamulla ja esikoinen tulossa :) Paino pysynys samana kuin ennen raskautta.


Kuvat saa isommaksi klikkaamalla, jos jotain kiinnostaa :)
 
Pakko kai minunkin on ottaa osaa tähän ketjuun, kun niin pitkään jaksanut ihmetellä ja ihastella pieniä pystymahoja. :)

Anteeksi jäätävän isot kuvat, olen uusi enkä osaa tätä tsydeemiä kunnolla vielä..
Kaikki on aamukuvia:


rv 5+5


rv 7+4


Tässä uusimmainen, 9+1.


Nyt menossa siis 10+2, eli viikon päästä tulossa seuraavaa kuvaa. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä