VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23319769:
jotkut on nähneet juu, tässä tapauksessa se ei onnistu kun kuvaaa ei voi sulle yksityisviestinä näyttää.
julkisesti en kuvaani näytä vaikka haulikolla uhkaisit..
No ensitöikseni pistän sitten sinulle yv:tä kun joskus rekkaudun, kuvan nähdäkseni.

Yv:näkö vain olet kuvan näyttänyt vaiko joskus täällä palstalla?

Kerro nyt edes oletko tumma- vai vaaleahiuksinen, ja mikä silmienväri!! Sen verran mun pitää tietää!!!
 
totuus
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23319720:
Jaa-a, kummankahan kuvan laittais. Sen häämeikkikuvan vaiko tämän iltaisen lookkini eli tukka paskasena ponnarilla, kiloja 5-6 enemmän ja ikää 13 vuotta lisää. Onpa hiton vaikea valinta. Pitää ihan yön yli nukkua ja miettiä mitä tekis.

Onko sinusta päätön mahdollista nähdä kuvaa? Jotkut ovat kuulemma nähneet, minä en :(
Eihän noita kiloja niin paljon ole tullut lisää. Itsellä suunnilleen saman verran, kun 5-kymmentä tuli mittariin. Nää on ja pysyy, ei mahda mitään.
 
totuus
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23319720:
Jaa-a, kummankahan kuvan laittais. Sen häämeikkikuvan vaiko tämän iltaisen lookkini eli tukka paskasena ponnarilla, kiloja 5-6 enemmän ja ikää 13 vuotta lisää. Onpa hiton vaikea valinta. Pitää ihan yön yli nukkua ja miettiä mitä tekis.

Onko sinusta päätön mahdollista nähdä kuvaa? Jotkut ovat kuulemma nähneet, minä en :(
Päätömällä on päänsä pöydällä ja itse tuolilla. Ei sen kummempaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23320223:
No ensitöikseni pistän sitten sinulle yv:tä kun joskus rekkaudun, kuvan nähdäkseni.

Yv:näkö vain olet kuvan näyttänyt vaiko joskus täällä palstalla?

Kerro nyt edes oletko tumma- vai vaaleahiuksinen, ja mikä silmienväri!! Sen verran mun pitää tietää!!!
yyveenä semmosia kaukaa otettuja ettei voi tunnistaa..

tumma ja jotain vihreenharmaansinistä silmissä..
 
niin se on
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23320797:
käyppäs sinä muuttumassa mustaks niin mä äänestän persuja. ihan hyvä vaihto, vai mitä ;)
Onneksi persujen ei tarvi kalastella ääniä kuten kepulaisten ja kookosmuslaisten lupailemalla jotakin mikä ei aidosti voi olla totta.
 
Musta tuntuu että mä olen ennenkin päivitellyt tätä mutta siis toi Wc Ankan kuva :O
Mä en tajua miten joku voi näyttää noin hyvältä kun on just synnyttänyt...Mä olin ainakin vitivalkoinen ja muutenkin tosi homssuinen :D
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23320797:
käyppäs sinä muuttumassa mustaks niin mä äänestän persuja. ihan hyvä vaihto, vai mitä ;)
Joudun tulemaan samaan äänestyskoppiin kanssasi varmistamaan, että äänestät PerSua! Ettei vaan ääni lipsahda "vahingossa" jollekin vihreelle. En voi luottaa noin päättömän henkilön sanaan!!

Missäs kaupungissa sinä äänestätkään?
 

Yhteistyössä