:heart: ihana!
:heart: ihana!
Voi ku oot kaunis Ja niin ihana vauva :heart:Olihan mulla uus kuva Vilautus vain, ja tää on ihan jotain muuta kuin yleensä näkyy - meikitön, turvonnut ja väsynyt vastasynnyttänyt äiti
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/DSC01690.jpg
nyt mä tiedän mistä tuo ilme hymiölle on lainattuNo comments
No ensitöikseni pistän sitten sinulle yv:tä kun joskus rekkaudun, kuvan nähdäkseni.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23319769:jotkut on nähneet juu, tässä tapauksessa se ei onnistu kun kuvaaa ei voi sulle yksityisviestinä näyttää.
julkisesti en kuvaani näytä vaikka haulikolla uhkaisit..
Eihän noita kiloja niin paljon ole tullut lisää. Itsellä suunnilleen saman verran, kun 5-kymmentä tuli mittariin. Nää on ja pysyy, ei mahda mitään.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23319720:Jaa-a, kummankahan kuvan laittais. Sen häämeikkikuvan vaiko tämän iltaisen lookkini eli tukka paskasena ponnarilla, kiloja 5-6 enemmän ja ikää 13 vuotta lisää. Onpa hiton vaikea valinta. Pitää ihan yön yli nukkua ja miettiä mitä tekis.
Onko sinusta päätön mahdollista nähdä kuvaa? Jotkut ovat kuulemma nähneet, minä en
Päätömällä on päänsä pöydällä ja itse tuolilla. Ei sen kummempaa.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23319720:Jaa-a, kummankahan kuvan laittais. Sen häämeikkikuvan vaiko tämän iltaisen lookkini eli tukka paskasena ponnarilla, kiloja 5-6 enemmän ja ikää 13 vuotta lisää. Onpa hiton vaikea valinta. Pitää ihan yön yli nukkua ja miettiä mitä tekis.
Onko sinusta päätön mahdollista nähdä kuvaa? Jotkut ovat kuulemma nähneet, minä en
yyveenä semmosia kaukaa otettuja ettei voi tunnistaa..Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23320223:No ensitöikseni pistän sitten sinulle yv:tä kun joskus rekkaudun, kuvan nähdäkseni.
Yv:näkö vain olet kuvan näyttänyt vaiko joskus täällä palstalla?
Kerro nyt edes oletko tumma- vai vaaleahiuksinen, ja mikä silmienväri!! Sen verran mun pitää tietää!!!
Eikai se ollut kuitenkaan päätön? Näin ainakin käsitin.Päätömällä on päänsä pöydällä ja itse tuolilla. Ei sen kummempaa.
Sä vaan olet kaunis, vaikka millaisissa kuvissa. Pidin kyllä enemmän vaaleista hiuksista.
Oisit edes ton partas ajanu
Täh? Nätti kuulasihoinen likkahan tossa. Majurin silmät taitaa harittaa.Oisit edes ton partas ajanu
Se on mun kummityttö.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23320743:Laita sinäkin Majuri kuvasi!
Oletko tytsi pulkassa pikkusiskosi kanssa kun ihan sama hymy ja profiili?
Voi kiitos :hug: Meinasin kyllä kesäksi vähän vaaleampaa, nykyisellään mustanruskeat, ja ruskeita olin ajatellut.. En usko että täysin vaaleaan enää palaan, mutta ei kai pidä mennä sanomaan..Sä vaan olet kaunis, vaikka millaisissa kuvissa. Pidin kyllä enemmän vaaleista hiuksista.
käyppäs sinä muuttumassa mustaks niin mä äänestän persuja. ihan hyvä vaihto, vai mitäAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23320743:Laita sinäkin Majuri kuvasi!
Oletko tytsi pulkassa pikkusiskosi kanssa kun ihan sama hymy ja profiili?
Onneksi persujen ei tarvi kalastella ääniä kuten kepulaisten ja kookosmuslaisten lupailemalla jotakin mikä ei aidosti voi olla totta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23320797:käyppäs sinä muuttumassa mustaks niin mä äänestän persuja. ihan hyvä vaihto, vai mitä
suus kiinni soppaluu..Onneksi persujen ei tarvi kalastella ääniä kuten kepulaisten ja kookosmuslaisten lupailemalla jotakin mikä ei aidosti voi olla totta.
On kait sulla oikeasti pää. <päätömänä on vaikea puhua/kirjoittaa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23320503:nii, aatelkaas jos mulla on sittenki oikeesti pää..
Kyllähän sulla ainakin tos kuvas on meikkiä.
Joudun tulemaan samaan äänestyskoppiin kanssasi varmistamaan, että äänestät PerSua! Ettei vaan ääni lipsahda "vahingossa" jollekin vihreelle. En voi luottaa noin päättömän henkilön sanaan!!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23320797:käyppäs sinä muuttumassa mustaks niin mä äänestän persuja. ihan hyvä vaihto, vai mitä
Jotkut vain ovat kauniita, eikä painokaan noussut. WC-ankka vain on kaunis.Musta tuntuu että mä olen ennenkin päivitellyt tätä mutta siis toi Wc Ankan kuva :O
Mä en tajua miten joku voi näyttää noin hyvältä kun on just synnyttänyt...Mä olin ainakin vitivalkoinen ja muutenkin tosi homssuinen