Tää on hieno =) Sulla on niin nätti hymy, mä en osaa ollenkaan hymyillä suu auki ja sit on sellaisia ihme muikistelukuvia kun pitäis hymyillä
Tää on hieno =) Sulla on niin nätti hymy, mä en osaa ollenkaan hymyillä suu auki ja sit on sellaisia ihme muikistelukuvia kun pitäis hymyillä
Oikein kaunis kuva on. Taiteellinen.Alkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23315920:Mun kuvasta ei sanota mitään, vaikka näin vaivaa muokatakseni sitä ja kaikkee
Ei ku joo, sanottiinhan siitä " toi on leukistinen" joo tsherlokki.
Melkonen kuvaus...Mä oon oikeesti pisamanaamainen, ilman meikkiä kulkeva perus"mamma", ainakin näin palstan mukaan..mullakin oli pikkusen erilainen mielikuva...olen aina ajatellut että olet tumma nainen jolla on kohtalokas silmämeikki ja päällään jotain mustaa ja dramaattista...
No kokeiles vaikka paineilmalla puhaltaa suuhun niin poskiin menee ilmaa.Alkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23317916:Tyhjiksi? Gracen iho ja kasvot ovat todella elinvoimaiset ja tuoreet! Aivan läheltä katsottunakin.
En nyt ala hokemaan tätä kysymystä enää toista kertaa niin voitko vastata rehellisesti tähän nyt, kun otat suihin niin osuuko sun hampaat penikseen? Ja toisekseen kun otat suihin ja joku sinne laukeaa niin valuuko sulla spermat suunpielistä ulos vai pidätkö ne suussa ettei huulet falskaa?
Mitä helvettiä oot vetänyt?Alkuperäinen kirjoittaja tän kerran vaan;23318333:En nyt ala hokemaan tätä kysymystä enää toista kertaa niin voitko vastata rehellisesti tähän nyt, kun otat suihin niin osuuko sun hampaat penikseen? Ja toisekseen kun otat suihin ja joku sinne laukeaa niin valuuko sulla spermat suunpielistä ulos vai pidätkö ne suussa ettei huulet falskaa?
etAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;23318376:No nyt on pakko kysyä: Näytänkö mä Jasmin Mäntylältä? *sis. selkeämpi ja valoisampi kuva,ehkä?*
Aijaa.com - 7653688.jpg
Kuva ei kyllä oo selkeä Et mun mielestä näytä, sehän on tummempi..?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23318376:No nyt on pakko kysyä: Näytänkö mä Jasmin Mäntylältä? *sis. selkeämpi ja valoisampi kuva,ehkä?*
Aijaa.com - 7653688.jpg
ET. Ja se on sinun onnesi.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23318376:No nyt on pakko kysyä: Näytänkö mä Jasmin Mäntylältä? *sis. selkeämpi ja valoisampi kuva,ehkä?*
Aijaa.com - 7653688.jpg
Et yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23318376:No nyt on pakko kysyä: Näytänkö mä Jasmin Mäntylältä? *sis. selkeämpi ja valoisampi kuva,ehkä?*
Aijaa.com - 7653688.jpg
No juu et, olet nätimpiAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;23318376:No nyt on pakko kysyä: Näytänkö mä Jasmin Mäntylältä? *sis. selkeämpi ja valoisampi kuva,ehkä?*
Samaa mieltä...ei kehtaa kyllä omaa kuvaansa laittaa.Tiiru ja Freiya ovat molemmat tosi kauniita :flower:
En mä jaksa nytten, kun oon niitä muokkaamattomia laittanut jo aika paljon. Niin paljon, että kaikki tunnisti mut tosta kuvasta, vaikka oon eri nimellä ja harmaana.Laittasit pölykeiju ihan muokkaamattoman kuvan.. ei tossa oo mun mielestä mieltä enkä jaksa sen kummemmin kommentoida kun niin rankasti käsitelty kuva.