Mulla on myös heikot ripset ja mietin et erottuuko ne tyngät sielt välistä jos laittaa tekoripset?Ei niit varmaan jaksa jokapäivälle väkertää paikoilleen mutta tosiaan kivat!!Kiitos :hug:
Mulla on ripset luonnostaan tosi ohuet ja lyhyet ettei oikeen millään ripsarilla saa edes siedettävää tulosta niin tykkään käyttää tekoripsiä En mä ihan jokaisessa arkimeikissä käytä mut aina silloin tällöin
Käytkö sä usein Tampereella? Voisin vannoa nähneeni sut Citymarketissa poikasi kanssa joskus vuodenvaihteen tienoilla.....Tulipas isolla... pieni sitten taas oli ihan kärpäsenpaskan kokoinen. No anyway, tässä minä ja poikani talvilomareissulla, odotetaan hotellihuoneessa että päästäisiin lähtemään Muumi-museoon .
No mä taivutan omat ripset ja laitan ripsari yleensä vaan sen verran että ne on mustat Mulla ei ainakaan sillai sen erikoisemmin näy omat ripset alta Varsinkin kun tekee hiukan paksumman rajauksen ihan ripsien tyveen Ja sitten kun ne tekoripset leikkaa itselleen sopiviks niin ei siinä mene kuin hetki niin ne on paikoillaanMulla on myös heikot ripset ja mietin et erottuuko ne tyngät sielt välistä jos laittaa tekoripset?Ei niit varmaan jaksa jokapäivälle väkertää paikoilleen mutta tosiaan kivat!!
Sä oot Tuksuksi muuttunut sitten viime näkemänHetken pienen, minä ja herkku
Aijaa.com - 7640613.jpg
Oi, oot nätti Ja söpö tenava Ilme on vähän sellanen et mitä sä teet???
Väsähtänyt kotiäiti kiittääOi, oot nätti Ja söpö tenava Ilme on vähän sellanen et mitä sä teet???
Suloinen poika sulla ja tosi hyvä kuva susta myös, nätti olet *painaa nappia tykkää*
Tulipas isolla... pieni sitten taas oli ihan kärpäsenpaskan kokoinen. No anyway, tässä minä ja poikani talvilomareissulla, odotetaan hotellihuoneessa että päästäisiin lähtemään Muumi-museoon .
mullakin oli pikkusen erilainen mielikuva...olen aina ajatellut että olet tumma nainen jolla on kohtalokas silmämeikki ja päällään jotain mustaa ja dramaattista...Heh, ikävä tuottaa pettymys...
Mikä kuva? En huomannu yhtään?? Poistettiinko vai?no ei se nyt niin kauhean iso kuva ollu...
no kunhan vaan arvailin että ärtymyksen kohteena olisi ollut mun kuva, oikeasti en tiedä mitä kuvaa tarkoitettiin...Alkuperäinen kirjoittaja täh;23304138:Mikä kuva? En huomannu yhtään?? Poistettiinko vai?