VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
!
[QUOTE="jkl";23297304]:eek: näytät ihan mieheltä :O[/QUOTE]

Siis ihan oikeastiko tuut tänne vaan tollasen kertomaan? Aloita kuule vaikka pitsinnypläys, niin saat jotain sisältöä elämääsi!

Ja ei tuo minusta mieheltä näytä....
 
pölykeiju
haluuko joku musta lainata mun viestiä, kai sivulta 4, niin tulee suora linkki? kun mä yritin laittaa, meni spämmifiltteriin. Laitoin sen aamulla ja kadoksissa se on yhä.
 
gullipisti
Kiitos :hug:
Mulla on ripset luonnostaan tosi ohuet ja lyhyet ettei oikeen millään ripsarilla saa edes siedettävää tulosta niin tykkään käyttää tekoripsiä :D En mä ihan jokaisessa arkimeikissä käytä mut aina silloin tällöin :)
Mulla on myös heikot ripset ja mietin et erottuuko ne tyngät sielt välistä jos laittaa tekoripset?Ei niit varmaan jaksa jokapäivälle väkertää paikoilleen mutta tosiaan kivat!!
 
visit.
[QUOTE="diip";23303900]Kukahan hokasi laittaa ison kuvan itsestään tänne ja odottaa kehuja, ei ole mitään syytä kehua tällä kertaa kutten ei aikaseminkaan.[/QUOTE]

No voi, joutuuko ihmiset nyt elämään ilman SUN kehujas? Miten ne kestää...
 
täh
[QUOTE="diip";23303900]Kukahan hokasi laittaa ison kuvan itsestään tänne ja odottaa kehuja, ei ole mitään syytä kehua tällä kertaa kutten ei aikaseminkaan.[/QUOTE]

En huomannu mitään erityisen isoa kuvaa tai kehujen kalastelijoita. Vai onko kauniit ihmiset automaattisesti kehujen kalastelioita kuvan laittaessaan vai ketä tarkoitat?
Ei tällaisia ketjuja kannata availla jos tekee noin kipiää.
 
Mulla on myös heikot ripset ja mietin et erottuuko ne tyngät sielt välistä jos laittaa tekoripset?Ei niit varmaan jaksa jokapäivälle väkertää paikoilleen mutta tosiaan kivat!!
No mä taivutan omat ripset ja laitan ripsari yleensä vaan sen verran että ne on mustat :D Mulla ei ainakaan sillai sen erikoisemmin näy omat ripset alta :) Varsinkin kun tekee hiukan paksumman rajauksen ihan ripsien tyveen :) Ja sitten kun ne tekoripset leikkaa itselleen sopiviks niin ei siinä mene kuin hetki niin ne on paikoillaan :)
 
Harmaja
Freiya,olet todella kaunis.Niin persoonallinen ja tosi kauniit silmät!!
Tiiru,tosi nätti myös.
Jassåå vai mikä se oli :D myös tosi nätti!
Paljon paljon upeita naisia ja kaikissa jotain kaunista.
 

Yhteistyössä