Pitääks mun ny ostaa sellai 1kg juustoköntti vai mitä niis bingoissa on tapana jakaa
No olisit ihan mustalla nikilläs laittanu kuvaaAlkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23315920:Mun kuvasta ei sanota mitään, vaikka näin vaivaa muokatakseni sitä ja kaikkee
Ei ku joo, sanottiinhan siitä " toi on leukistinen" joo tsherlokki.
no tiättyPitääks mun ny ostaa sellai 1kg juustoköntti vai mitä niis bingoissa on tapana jakaa
mene pois.Alkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23315920:Mun kuvasta ei sanota mitään, vaikka näin vaivaa muokatakseni sitä ja kaikkee
ei kun kinkku!Pitääks mun ny ostaa sellai 1kg juustoköntti vai mitä niis bingoissa on tapana jakaa
miks se piti sit muokata ku en usko et olis tarvinnu. Siis tarkotan et olis ollu kaunis kuva varmaa muutenki. Paitsi joo jos ei haluu et tunnistetaa...Alkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23315920:Mun kuvasta ei sanota mitään, vaikka näin vaivaa muokatakseni sitä ja kaikkee
Ku se oli keijukuva. joo, ei siinä mitään vikaa muutenkaan ollut, ei sitä silleen oo muokattu.miks se piti sit muokata ku en usko et olis tarvinnu. Siis tarkotan et olis ollu kaunis kuva varmaa muutenki. Paitsi joo jos ei haluu et tunnistetaa...
ei tarvii karvalakkii..joulukinkkuhan maistuu kesät talvet..nii joulukinkku... karvalakki päässä...?
nii aivan! anteeksi tyhmyyteni, se oli nätti kuva oikeesti!Alkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23316119:Ku se oli keijukuva. joo, ei siinä mitään vikaa muutenkaan ollut, ei sitä silleen oo muokattu.
Joojoo Sirkkis, ihan ku me ei sua tunnistettais.Alkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23315992:Ei oo mustaa nikkiä. En tiennyt, että harmaille ei voi puhua.
älä kuule mun virkaa ala kaikille jakamaan..Alkuperäinen kirjoittaja yök;23314762:olette kaikki rumia
voi luoja.....meinas mennä multa kuset housuun..Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23297342:en ole asiantuntija mutta epäilen että tällä ohjeella onnistuu..
- kastele hiukset.
- ota sukkapuikko molempaan käteen.
- työnnä puikot pistorasiaan.
- odota niin kauan että näyttää sopivalta.
:heart: Sä oot aina niin suloinen ja söpö
Mitä säki jatkuvasti keräät jotain ihme huomioo??Voi apua Ei olis pitäny mennä kurkkimaan noit tietokoneen kuvakansioita :ashamed:
En mä kerjää huomiota Mä saan kuule huomiota iha tarpeeks Mutta tämä on keskustelupalsta ja aiheena on kuvaketju, joten juttelin aiheesta.Mitä säki jatkuvasti keräät jotain ihme huomioo??
Joo näköjään ku jatkuvasti kerjää sitä.HOHHOH!Voiku oon ruma voiku oon lihava ja voiku ja voikuEn mä kerjää huomiota Mä saan kuule huomiota iha tarpeeks Mutta tämä on keskustelupalsta ja aiheena on kuvaketju, joten juttelin aiheesta.
mitä on tuo "ihme huomio"Mitä säki jatkuvasti keräät jotain ihme huomioo??
Pitäskö sun hommaa pää?Ni aivotki saattas toimiaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;23316445:mitä on tuo "ihme huomio"
No oon mä joo vähäsen lihava, mut en mä mitenkään hirveen ruma ole. Onhan seki tietysti mielipide kysymys, mutta itseäni ei niin hirveästi oma ulkonäköni häiritseJoo näköjään ku jatkuvasti kerjää sitä.HOHHOH!Voiku oon ruma voiku oon lihava ja voiku ja voiku
Aiheena kuvaketju joo-o. Tulin uteliaisuudesta katsomaan palstalaisia ja mitäs täällä taas onkaan, pari samaa kulunutta naamaa. Sana kuva, ei tarkoita et sun pitää pesiytyä sivutolkulla ketjuun naamas kanssa. Tee oma ketju ihan omille kuvilles. Jooko? Sä oot ihan sievä, rakenneltu neitokainen. Samoilla osilla saa rakennettua ankasta joutsenen.En mä kerjää huomiota Mä saan kuule huomiota iha tarpeeks Mutta tämä on keskustelupalsta ja aiheena on kuvaketju, joten juttelin aiheesta.