Vihreää
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23315344:Rauhoitu nyt jo, hyvä nainen. Olen huomannut, että sinulta tulee niitä fiksuja kommentteja, mutta kun alat hermostua, alkaa kiroilu ja ilkeily. Ota vaikka kamomillateetä välillä, se rauhoittaa.En tiedä puhutko minusta (on tuossa jokunen postaus jäänyt lukematta) mutta miksikö mainitsin PERUSKOULUN?
No jos minusta oli kyse, vastaan. Katsokaas kun mun jutuissa on aina MONTA TASOA sitä piruilua
Pitää vain vähän tietää taustoja ja lähihistoriaa, että kykenee täysin tajuamaan, kuinka vittumainen minä todella olen! Jos ei tiedä asioista, menee puolet mun piruiluistani ihan ohi rekisteröinnin.
Peruskoulu ja Veikko Lavin laulu (jonka tuohon linkitin) liittyvät kiinteästi toisiinsa ja ns. sosialidemokraattien ansiokseen omimaan "HYVINVOINTISUOMEEN".
Peruskoulu-uudistus oli SDP:n ajama, ajatuksella "kaikki oppivat kaiken" ja "jokainen ihminen on laulun (yhtä pitkän laulun) arvoinen. Joku sanoi että olen ilkeä. Sanoin että tälläinen ihminen sieltä peruskouluputkesta hyvinvointisuomeen putkahti. Get it? Kiitinkö tässä mahdollisesti demareita onnistuneesta politiikasta Suomen hyväksi?