Karju
Mitäs sä sit teit?No en tietenkään!!!!
Mitäs sä sit teit?No en tietenkään!!!!
Nooh ihan miten itse haluat asian ymmärtää.Mitäs sä sit teit?
Sori vaan, mut mulle kolahtaa nää jutut aika kovasti. Minusta on aika hurjaa, jos miehes väkivallan jäljet vierität pienen lapsen syyksi. Entäs jos tää isompi lapsi tajuaa, et äiti ei puhu totta?Nooh ihan miten itse haluat asian ymmärtää.
Sori,olin puhelimessa ja kirjoitin samalla,luulin että tarkoitit sitä kun sanoin että emme olisi yhdessä jos ei olisi yhteistä lasta.Sori vaan, mut mulle kolahtaa nää jutut aika kovasti. Minusta on aika hurjaa, jos miehes väkivallan jäljet vierität pienen lapsen syyksi. Entäs jos tää isompi lapsi tajuaa, et äiti ei puhu totta?
ja nekö ei ihmettele miksi äitillä on silmä mustana?isommat lapset on aina olleet isällään kun tälläistä on tapahtunut..lapsilla ikää 9,7,12kk
Niinkuin sanoin,vanhempi kysyi johon vastasin pienemmän heittäneen kaukosäätimellä..keskimmäinenkin vaan kattoo silmään aina,mutta ihmettelen ettei ole kysynyt mitään?Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23314470:ja nekö ei ihmettele miksi äitillä on silmä mustana?
Selitä mitä selität. Lapset huomaa kyllä jäljet ja ilmapiirin. Ei todellakaan terve kasvuympäristö! Ja jos mies vielä kurittaa lapsia (tai miten kyseenalaisesti kasvattaakaan, en tiedä), niin toivon lastensuojelun puuttuvan tuohon, kun et itse välitä suojella lapsiasi.jos nyt puolustan itseäni niin lapset eivät ole koskaan nähnyt fyysistä väkivaltaa niinkuin minä näin usein lapsena ja ei ole yhtään tyttöä,tosin pojathan voi saada vääränlaisen käyttäytymismallin ja näin luulla että on oikein/sallittua käyttäytyä naisia kohtaan näin.
Ne sen pelaamat rahat ei oo sulta pois vaan SUN LAPSILTA! Sa voisit ostaa tehda SUN LASTEN KANSSA niilla rahoilla joilla joku VIERAS PAHOINPITELEVA HALVEKSIVA PASKA PELAA paljon asioita tai ostaa niille vaikka mansikkakakkua joka paiva. Vain siksi etta sa luulet etta sun paalle SYLKEVA mies (ei voi edes sanoa mieheksi, ennemminkin joku elukka) muka valittaa susta. Se valittaa sun rahoista eika susta, nainen!En tiedä Kuinka helpolla päästää menemään ja kuinka paljon koittaa kääntää mun päätä,en tiedä olenko sitten ihan sekaisin,mutta uskon todella että se rakastaa mua vai mitä se haluaa musta.Tietty sai lapsen minkä halusikin,minä hoidan lähes kaiken,käyttää mun autoa kokoajan,rahaa mulla varmasti enemmän kun se pois kun sillä peliriippuvuus..
Vaikka fyysinen väkivalta loppuisikin niin en oikein usko että henkinen väkivalta loppuu.Olen niin monet kerrat sitä pyytänyt.
Mies, jolle poika on kaikki kaikessa, EI HAKKAA POJAN AITIA!!!!!Kyllä mä varmaan sen eron kestäisin ja luultavasti meillä olisi perheenä mukavempaa keskenään lasten kanssa.
Miehelle sen poika on kaikki kaikessa ja sitä mä paljon mietin,toki saahan hän sitten tavata sitä aina kun haluaa jos ei palaa entiseen elämäntyyliinsä ja hankkii oman kodin.
En halua ikinä luovuttaa helposti,exän kanssa olin 12v ja siitä muutaman viimesen vuoden halusin eroa ennekuin "sain" sen. kyllä mä olen ihan sitä mieltä että tää oli tässä,mutta haluan keksustella vielä tänään miehen kanssa.