mies totesi: en tuonut kukkia, koska niitä voi tuoda muutenkin koska vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin samaa mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin samaa mieltä

Vieras
olen täysin samaa mieltä, turhaa hehkutusta fb:ssä , miten mies kerrankin muisti, ja moni vielä kuvannut kukkasensa :o, oinko se teillä niin harvinaista, jos mies tuo kukkia, siihen tarvitaan joku erityinen pakotuspäivä?

Sun miehes on kova selittelemään ja luulee kai olevansa ovela.. mä sain ihania keltaisia tulppaaneja naistenpäivän kunniaks. Niin ja saan kyllä kukkia useemminkin. Monta kertaa vuodessa.

Totta kai voi tuoda koska vaan, ei siinä mitään. Mutta onhan merkkipäivät silti hyvä muistaa! Ilahtuisitko jos mies ei muistaisi syntymäpäivääsi mitenkään, koska "voi tuoda lahjan ja/tai kukkia koska vaan"??

Saan äärimmäisen harvoin kukkia koska mies tietää etten pidä leikkokukkien ideasta ja elukoiden takia meillä on ollut vähän hankala pitää noita planttuja elossa :D Pari kertaa olen saanut ruukkukukan ihan tavallisena päivänä :)

Tuollaiset pakkopäivät kuten eilinen on siitä tosi surullisia että ne tuntuvat aiheuttavan enemmän pahaa mieltä ja riitoja kuin mitään hyvää :(

[QUOTE="jep";23314404]Mun mielestä tollanen lausunto on ihan vaan seliseli ja apn märinä kateellisen panettelua.[/QUOTE]

:laugh: Jep, jokainen nainen elää kukkapuskista eikä mitään muuta voi suinkaan ajatella kuin että ne ovat se ainoa mikä kertoo miehen rakkaudesta :D

No minä en ole koskaan aiemmin saanut mieheltäni kukkia, joten eilen kun se toi täysin mun makuuni olevan kimpun (jonka löytäminen ei välttämättä ole itsestään selvää enkä välitä ollenkaan turhista kissanristiäisistä), oli se pakko kuvata kavereillekin :)
Kyse ei ole siitä, etteikö mies tekisi muuten tunteitaan selväksi, tai ettenkö koskaan muuten saisi siltä yllärilahjoja, mutta silti olin tosi otettu. Lähinnä siksi, että vielä se osaa mut yllättää.

:laugh: Jep, jokainen nainen elää kukkapuskista eikä mitään muuta voi suinkaan ajatella kuin että ne ovat se ainoa mikä kertoo miehen rakkaudesta :D

Ei kai sillä nyt kukaan sentään elä, mutta jos sen nyt satttu naistenpäivänä tuomaan ni ei se pahastakan ole. Kukkapuska sinänsä ei kerro rakkaudesta yhtään mitään. Kyllä musta joku nyppii, jos on pakko erikseen toitottaa, että MUN mies EI ainakaan tuo kukkia NAISTENPÄIVÄNA!!!

[QUOTE="jep";23314486]Ei kai sillä nyt kukaan sentään elä, mutta jos sen nyt satttu naistenpäivänä tuomaan ni ei se pahastakan ole. Kukkapuska sinänsä ei kerro rakkaudesta yhtään mitään. Kyllä musta joku nyppii, jos on pakko erikseen toitottaa, että MUN mies EI ainakaan tuo kukkia NAISTENPÄIVÄNA!!![/QUOTE]

No mun mielestä taas on ihan naurettavaa kuvitella että jos joku on sitä mieltä ettei tuollaisen keksityn tekomerkkipäivän kunniaksi tarvitse rehuja himaan roudata, on kateellinen kun toiset niitä saa. Ja on ihan naurettavaa miten monet täällä eilen avautui siitä ettei saanut niitä rehuja tai lahjoja ja kuinka moni taas vastapalloksi kehuskeli miten mies niin auliisti muisti. Alkuperäistä tarkoitusta en tiedä, mutta tänä päivänä tuokin on vain yksi keksitty kaupallinen "juhla", mitä väliä oikeesti?

ilahdun enemmän siitä, että tuo spontaanisti jonain päivänä ihan omasta tahdostaan yllättäen mulle kauniin ruusun, tai tulppaaneja, tai mitä ikinä keksiikin. Mies tekee tätä usein. Vähempikin riittäisi ;)
halusin vaan sanoa, etten pahastunut, etten juuri eilisenä "pakkopäivänä" saanutkaan ruusua. nih!

Mä en halua kukkia minään tusinapäivinä. Hääpäivinä saan pitkävartisia ruusuja niin monta kuin yhteisiä vuosia tulee täyteen. Tämä on miehen keksimä ja ylläpitämä perinne, jonka hän haluaa toteuttaa olosuhteista huolimatta aina. Muina päivinä ostetut markettikimput mun mielestä ainakin himmentäisivät noiden tärkeiden kukkien erityisyyttä.

Yhteistyössä