Tein pari vaalikoneen testiä

"vieras"
[QUOTE="asdfasdf";23313933]Ei kyse ehkä ole kelpaamisesta, sinulla taitaa olla vähän hukassa se, mistä vaaleissa on kyse? Ei se mitään. Kyse on siitä, kenet MINÄ kelpuutan ääneni arvoiseksi. Sori, mutta taitaa jäädä kaikki ruotsalaiset, kristilliset, persut ja kokkarit ilman ääntäni.[/QUOTE]

Nyt olet käsittänyt politiikan ihan väärin. Suomessa kansan pitää ansaita vallassa olevan eliitin luottamus tai muuten kansa menee vaihtoon, kuten on jo tapahtumassakin.

"vieras"
[QUOTE="asdfasdf";23313933]Ei kyse ehkä ole kelpaamisesta, sinulla taitaa olla vähän hukassa se, mistä vaaleissa on kyse? Ei se mitään. Kyse on siitä, kenet MINÄ kelpuutan ääneni arvoiseksi. Sori, mutta taitaa jäädä kaikki ruotsalaiset, kristilliset, persut ja kokkarit ilman ääntäni.[/QUOTE]

No miksikäs te vaalikoneissa käytte jos ette niiden tulokseen luota?

Minä päätän ihan itse ilman koneita. Aijon äänestää Persua, joskaan Soinia en edes pääsisi äänestämään. Timo Soiniahan voi äänestää vain Uudellamaalla :D

"asdfasdf"
[QUOTE="vieras";23313994]Nyt olet käsittänyt politiikan ihan väärin. Suomessa kansan pitää ansaita vallassa olevan eliitin luottamus tai muuten kansa menee vaihtoon, kuten on jo tapahtumassakin.[/QUOTE]

:D *tyrks*

"asdfasdf"
[QUOTE="vieras";23313997]No miksikäs te vaalikoneissa käytte jos ette niiden tulokseen luota?

Minä päätän ihan itse ilman koneita. Aijon äänestää Persua, joskaan Soinia en edes pääsisi äänestämään. Timo Soiniahan voi äänestää vain Uudellamaalla :D[/QUOTE]

Miksikö. NOH, tässä oli aloitus, jossa kerrottiin vaalikonetestien tuloksia. Jotta täytän kakspluskansalaisvaatimukseni minunkin on parasta kokeilla ja ilmoittaa tulokseni. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa ketä todella aion äänestää. Soini jäisi ilman ääntäni vaalikoneittakin.

"alma"
[QUOTE="vieras";23313868]Kyllä kuule nyky-Suomi on jo niin oikealla, että kristilliset aatteet ovat vasemmistoa selvästi. Vai oliko Jeesus mielestäsi kapitalisti?

Vanha mantra että kristilliset olisivat oikeistoa. Erittäin taantumuksellinen näkemys.[/QUOTE]

Ai oikealla? Verrattuna Neuvostoliittoon? Ei sitä kovin kapitalistiksi itseään tunne, kun maksaa yli puolet tuloistaan veroja...

"vieras"
Mulle tuli kolme ekaa ehdotusta kokoomus naisia. Kaikki olivat suurinpiirtein saman ikäisiä ja äitejä. Kahdella ainakin oli useampi lapsikin. Toisaalta, tämä ei kyllä mitenkään yllättänyt mua. Yhtä näistä naisista olen äänestänytkin useamman kerrankin jopa. :D
Mulla taas ensimmäinen kokoomuslainen oli 53. :) Senkin osasin kyllä arvata, koska ei osu yksiin mun ajatusmaailman kanssa kokoomus.

"asdfasdf"
[QUOTE="vieras";23314141]Saas nähdä kauanko sua tyrskyttää.[/QUOTE]

Huumori on luultavasti ainoa mikä pitää oksennukset sisällä tässä vaalikeskustelujen alla. Vaalien jälkeen katsotaan mihin sitä sitten tarvitaan. Kuka tahansa valtaan astuukin, tulee väistämättä alaskin.

kokkari
[QUOTE="vieras";23314200]Mulla taas ensimmäinen kokoomuslainen oli 53. :) Senkin osasin kyllä arvata, koska ei osu yksiin mun ajatusmaailman kanssa kokoomus.[/QUOTE]

Työn tekeminen on siis sinulle vierasta ja ennemmin lusmuilet sossun asiakkaana.

surullista:(
[QUOTE="asdfasdf";23314221]Älä persu mussuta typeriä. Opettele keskustelemaan niin palataan asiaan.[/QUOTE]

Sulla on hermo kireänä.:D Taidat olla jonkin sortin rikollinen...

"vieras"
[QUOTE="vieras";23314200]Mulla taas ensimmäinen kokoomuslainen oli 53. :) Senkin osasin kyllä arvata, koska ei osu yksiin mun ajatusmaailman kanssa kokoomus.[/QUOTE]

Sinua ei työn tekeminen kiinnosta.

"vieras"
[QUOTE="alma";23314089]Ai oikealla? Verrattuna Neuvostoliittoon? Ei sitä kovin kapitalistiksi itseään tunne, kun maksaa yli puolet tuloistaan veroja...[/QUOTE]

Kokoomushan onkin työväenpuolue! Sori, unohdin!!

No okei, Suomi on sitten sosialistinen tasavalta.

Silti en ole tyytyväinen maan tilanteeseen, vaan äänestän Persua.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23314247]Sinua ei työn tekeminen kiinnosta.[/QUOTE]

Mielenkiintoinen ajatusmaailma sulla ;) . Ainoastaan kokoomuksen kannattajiako kiinnostaa työnteko? Sanotaanko vaikka että työnteko kiinnostaa kyllä, mutta se ei ole elämäni tärkein asia eikä maailmani keskipiste, kuten kokoomuslaisilla on. Omat arvoni pitävät perhettä tärkeämpänä.

äiti 44 v
Kukapa ei kannattaisi. Mutta ikävä kyllä ko. henkilöllä ja puolueella on paljon muitakin asioita, joita ajavat. Ei kai kukaan pelkästään noiden asioiden takia Soinia äänestä?
Ei todellakaan vain noiden vuoksi!!

Kunnon rangaistusten lisäksi minä ainakin kannatan persujen maahanmuuttopolitiikkaa, EU-politiikkaa ja näkemystä ruotsinkielen vapaaehtoisuudesta. Paljon muutakin heillä on mistä olen samaa mieltä mutta tässä pääasioita.

äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23314272]Kokoomushan onkin työväenpuolue! Sori, unohdin!!

No okei, Suomi on sitten sosialistinen tasavalta.

Silti en ole tyytyväinen maan tilanteeseen, vaan äänestän Persua.[/QUOTE]

Niinhän se on... kuten SDP:kin :D

Kaikkihan ne ovat "pienen ihmisen asialla" vaikka IRL kansainvälinen kapitalisti (osakkaat Jenkeissä) pulskistuvat.

äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Vihreää;23314308:
.. huvittaa tämä Persujen toilailu

Politiikka - HS.fi
Kokoomuksen, kepulaisten, demareiden, vihreiden ja ruotsalaisten toilailut eivät edes huvita! Ne ovat ajaneet maamme helvetinisoon ulkomaanvelkaan joka kasvaa päivä päivältä. Ja näillä lainarahoilla tuemme pröysteästi mm. Kreikkaa ja Irlantia!!! Kotimaassa taas yksi valtaapitävien suurimpia huolia on ulkomaalaisten "kotoutuminen" tänne.

"Jaan"
Mä sain kans vaalikoneesta lähinnä vasemmistoliiton ja kommunistisen puolueen ehdokkaita kärkisijoille. Häntäpäätä hallitsivat sitten kokoomus ja useammat pikkupuolueet. Itse olen ajatellutkin olevani hieman vasemmalla, mutta en ihan näin vasemmalla ajatuksineni.

Yhteistyössä