Oii noi sun silmät, lumoavan upeat!
Oii noi sun silmät, lumoavan upeat!
Enkä no kiitos kumminkin.Dodiih Mä oon kyl aatellu et sä oot ainaki joku -86 syntyny Vaikka sä mun mielestä näytät nuoremmalta kuin mä, mut sä vaikutat niin pirun kypsältä ja fiksulta
:O :ashamed:oot kyllä tooosi kuuma.älyttömän kaunis ja naisellinen.Voi sitä onnenpekkaa kuka sut omistaa
Kiitos Näyttää vaan omasta mielestäni oudolta kun oon tottunut ruskeisiin ja mustiin piilareihin Ja niihin tekoripsiinOii noi sun silmät, lumoavan upeat!
Kukas sinä olet? Uusi? Tervetuloa, miespuolistakin naamaa kerrankin, kun tuolla yhellä ei ole edes päätä
ja mä sain ajokortin -84Eli 89. Ollaanpi melkein saman ikäisiä sitten. t.88
kyllä sä muistaakseni olet mun pään nähny.Kukas sinä olet? Uusi? Tervetuloa, miespuolistakin naamaa kerrankin, kun tuolla yhellä ei ole edes päätä
mitähän.Upea ilmestys olet säkin.Kroppa aika timmissä kunnos.EI SAA KAIVAA KÄÄK! Mitäköhän kamaluuksia sieltä tupsahtelee heheh
Mieheni oli tuolloin vuoden vanhaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;23312815:ja mä sain ajokortin -84
äl ny häpee siel ittees.Näytät jokaises kuvas jotenki erilaiselta vaikkakin kauniilta,seksikkäältä.lisää lisää kuvia:O :ashamed:
Kiitos :snotty:
Kyllä sieltä vielä joku kamala raskausnaamakuva pongahtaamitähän.Upea ilmestys olet säkin.Kroppa aika timmissä kunnos.
epäreiluu et yksikses niit kattelet.Voi apua Ei olis pitäny mennä kurkkimaan noit tietokoneen kuvakansioita :ashamed:
!!!Oii noi sun silmät, lumoavan upeat!
!!Enkä no kiitos kumminkin.
!!:O :ashamed:
Kiitos :snotty:
No kun nää on ihan kaameita Esim yks kuva minkä mun mies on ottanu musta yhden keikan jälkeen, silmät harittaa ihan minne sattuu ku yritän humalassa ja väsyneenä näyttää viehkeältä Ja vaik mitä kaikkee muuta Mut yllätys oli et löytyshän sieltä yks sellanen siedettävä meikitön kuva minkä vois ehkä jopa pikaisesti täälläkin vilauttaa Jos vaan saan kerättyä tarpeeks rohkeuttaepäreiluu et yksikses niit kattelet.
Sen mä myönnän iteki et oon erinäkönen joka kuvassa Se johtuu siit ku hiusväri vaihtuu viikoittain ja jollei vaihdu ni sit välillä mulla on kuvissa peruukki Ja sit tietty piilareistäl ny häpee siel ittees.Näytät jokaises kuvas jotenki erilaiselta vaikkakin kauniilta,seksikkäältä.lisää lisää kuvia
kameleonttinainen peruukki?Käytätkö paljonkin ja millaiset omat hiuksesi ovat?Sen mä myönnän iteki et oon erinäkönen joka kuvassa Se johtuu siit ku hiusväri vaihtuu viikoittain ja jollei vaihdu ni sit välillä mulla on kuvissa peruukki Ja sit tietty piilareist
Mulla on tummanruskeita kaks, yks vaaleanruskea ja yks musta Nyt on tullu käytettyä vähemmän, mut jos on huono hiuspäivä niin sit vedän kyl suosiolla letin päähänkameleonttinainen peruukki?Käytätkö paljonkin ja millaiset omat hiuksesi ovat?
Kai sitä vois Mut ne ei sit kauaa ole Pitää vaan eka siirtää tonne aijaaseen...vilauta kumpikin.Vihkeä yritys ja meikitön