[QUOTE="girl";23302995]Seksisuhteessa olen ollu varatun kanssa. Pelkästään seksistä oli kyse, aina jos törmäsimme yöelämässä. Ei koskaan mitään muuta, mies kertoi heti alkuun olevansa varattu ja mä sanoinki et sit tää on pelkkää seksiä. Ja oli. Muutaman kuukauden ajan, pari kertaa kkssa, aina lähti yöllä kotiin, sanoi olleensa jatkoilla kaverin luona. Juttu loppui kun minä aloin seurustella: minä en petä. Jos kukaan KOSKAAN olis kysynyt multa, tyttöystävänsä tai kaverinsa, olisin kieltänyt kaiken. En missään nimes olis halunnut et saa tietää. Onhan se raukkamaista seksiäki harrastaa varatun kanssa, mut se oli sellainen yhdenillan juttu, josta tuli vakipano, enkä mä oikeastaan kadu sitä mitenkään...
Koskaan en vois SUHTEESEEN alkaa varatun kanssa. Siis sellaiseen jossa keskustellaan, ihastutaan, rakastutaan, käydään syömässä ja pistetään sydän likoon. En voisi KOSKAAN luottaa mieheen joka pettää minun kanssani, vaikka hänet saisinkin itselleni. Mun mielipide on se et joka pettää yhtä, pettää mahdollisuuden tullen toistakin.[/QUOTE]
Ihan kuin mun suusta. Paitsi, että mulla on suhde edelleenkin ja ihan selvinpäin sovitusti. Hyvää seksiä, ei muuta. Lapsia ei onneksi ole tässä kuviossa ja tämä loppuu välittömästi, jos alan seurustella.