[QUOTE="Surullinen";23301971]Oletko koskaan ajatellut miltä tuosta toisesta naisesta, tästä ihastuksesi vaimosta/avovaimosta tuntuu.
Minä en tunne mitään muuta kuin suurta vihaa kaltaisiasi naisia kohtaan.
Miehelläni ja minulla oli lapsen synnyttyä vauva-arkea ja meni yöt itkevän vauvan kanssa ja parisuhde jäi pikkuisen taka-alalle.
Lapsi kasvoi ja alkoi helpottamaan, olisimme saaneet puhumalla ja ottamalla yhteistä aikaa korjattua suhteemme vielä, mutta mieheni kertoili töissä sinkkunaistyökaverilleen kotiväymyksestä ja tämä naikkonen viimeisenpäälle kivasti auttoi miestäni ja kuunteli ja kuunteli niin perusteellisesti, että sai miehen makuukammarin puolellekin.
Niin mieheni sitten päätti, että hän haluaa tuon naikkosen ja lapsi ja 10v liitto saa jäädä.
Tuo nuori nainen on se tärkeä ja ainut oikea. Tämä selvisi miehelleni jokin aika sitten, nyt on yhteinen kotimme myytävänä ja asumme tässä saman katon alla kunnes virallinen puoli on hoidettu ja mies tapailee tätä naikkosta.
Joten eikö niitä vapaita miehiä löydy, miksi veetussa pitää mennä hajoittamaan perhe.
Itse tunnen suurta vihaa tätä naista kohtaan ja jos tästä miehn ja hänen välillä jotain vakavampaa vielä tulee, niin en tiedä miten suhtaudun kun eron jälkeen lapsi menee isin ja sen naikkosen luo.
JOTEN !!!! vain sinulle
Itse vihaan tuota naista koko sydämestäni.[/QUOTE]
Syytä vain omaa miestäsi jos vieraisiin lähtee. Syyttömiä ne naiset siihen on. Ja miehellesi tuo toinen nainen on vaan parempi kuin sinä. Ihmiset on onneksi vapaita tulemaan ja menemään