Lihavat naiset ja rasismi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AsiantuntijaLahdesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AsiantuntijaLahdesta

Vieras
Olen 25-vuotias mies jolla on afrikkalainen tyttöystävä joka on erittäin urheilullinen (naamakin on nätti). Ihmisiltä ei tule yleensä mitään kommenttia, mutta poikkeuksen tekevät ylipainoiset suomalaiset naiset ja vain he. Tyttöystäväni on saanut useaan otteeseen kuulla olevansa "ruma neekerihuora" yms... ja aina nämä haukkujat ovat olleet YLIPAINOISIA naisia, melko rumiakin kaiken lisäksi.

Skinien näköisetkään heput eivät ala aukomaan päätänsä kaupungilla, mutta nämä sotanorsut ovat iskeneet kyntensä julkisilla paikoilla useastikin.

Mikähän lienee moisen käyttäytymisen taustalla? Tätä tapahtuu joka viikko... eli mistään harvinaisuudesta ei ole kyse.

Itsellä tummaihoisia ystäviä ja ketään ei siis ole haukuttu :)
Oma asennekin tietysti vaikuttaa, toiset ottaa rasitisena loukkuksena jo senkin jos et aina kerkeä jäädä pitämään ovea heille auki tms.

Ehkä he ovat sitten kateellisia sievälle tummalle naiselle,joka vie suomalaisilta naisilta miehen.
Harmillista käytöstä,ketään ei pitäisi haukkua.Itse olen kyllä ylipainoinen nainen mutten koskaan haukkuisi ketään ulkonäön tai ihonvärin takia rumaksi neekerihuoraksi tai muuksi yhtä inhottavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja AsiantuntijaLahdesta;23300181 Mikähän lienee moisen käyttäytymisen taustalla? [/QUOTE:
No mikähän? Oletko noin yksinkertainen, vai oliko kyseessä retorinen kysymys?

Pahinta mitä ylipainoinen keski-ikäinen nainen voi elämässään kohdata on nuori, kaunis ja hoikka nainen. Syöpä tai konkurssi ovat kevyttä siihen verrattuna.

Tässä tapauksessa naisesi ihonväri on samantekevä, pään aukomisen aiheuttaa hyvä kroppa. Lihavat naiset katsovat pahasti kaikkia, joilla ei ole kamalasti läskiä.

Rasistisesti kuitenkin täällä haukut toisia kropan perusteella jos yksi on ollut hieman epäkotelias. Samalla tavalla voisin yleistää että mikäs tummaihoinen nainen se nyt maksullista sexiä tarjosi ja tartutti miehiin hiviä,
ehkäpä ne ajattelee yhtä rasistisesti että kaikki tartuttaa sitä hiviä kun sinä yleistät kaikki lihavat huonokäytöksisiksi tai rumiksi. Olisikohan peiliin katsomisen paikka.

Ei se ole mikään vitsi. Lihavat naiset taitavat olla katkeria jostain?

Miulla on kyllä ylipainoo,mutten mie oo katkera kenellekkään seurustellee sitten afrikkalaisen tai vaikka minkämaalaisen kanssa,enkä lähtis ketään haukkumaan ihonvärin,kropan tai ulkonäön takia.Ei kaikki lihavat naiset oo rasisteja.

Viimeksi muokattu:
Tulihan se sieltä.

"Rasistisesti kuitenkin täällä haukut toisia kropan perusteella jos yksi on ollut hieman epäkotelias."

Tiedätkö mitä sana "rasismi" tarkoittaa?

"jos yksi on ollut hieman epäkotelias."

Yksi? Luepas viestini uudelleen.

"Olisikohan peiliin katsomisen paikka. "

Ei ole. Kunhan kirjoitin asiasta jonka olen itse todennut

[QUOTE="vieras";23300300]Mitäs sun akkas muita nenän vartta kyylää?[/QUOTE]

Minun tyttöystäväni ei ole mulkoillut yhtään ketään. Lihavat naiset ovat ne jotka alkavat päätänsä aukomaan...

Taitaa taas olla sellainen joka ei muuten suomessa pärjää kuin vetoamalla joka asian rasistisuuteen.
On se hakala suomessa asua jos siitä itse tekee hankalan ja joillakin ikävä kyllä ulkomaalaisilla on aina hihassaan tämä kortti olette rasisteja :D

[QUOTE="heh";23300347]Taitaa taas olla sellainen joka ei muuten suomessa pärjää kuin vetoamalla joka asian rasistisuuteen.
On se hakala suomessa asua jos siitä itse tekee hankalan ja joillakin ikävä kyllä ulkomaalaisilla on aina hihassaan tämä kortti olette rasisteja :D[/QUOTE]

Minun tyttöystäväni ei ole mistään rasismista valittanut. Ihmeellisiä tekosyitä keksitte...oletko itse "pyöreä" nainen?

Mun mielestäni ap syyllistyy ihan yhtälailla rasismiin, se ei vaan kohdistu ihon väriin vaan ihmisen kokoon - mikä tekee ap:sta niin paljon paremman ihmisen että hän voi yleistää noin karkeasti?

Ja ei, mä en hyväksy huorittelua tms kommentointia, mut nyt kyllä pata kattilaa soimaa

[QUOTE="vieras";23300380]Sinä se taidat olla pyöreä nainen kun mammapalstalla viihdyt :laugh:[/QUOTE]

Niin, ja koska et viihdy omassa kropassasi, tulet tänne haukkumaan muita pyöreitä keksityn tarinan varjolla.

Ihmisiltä ei tule yleensä mitään kommenttia, mutta poikkeuksen tekevät ylipainoiset suomalaiset naiset ja vain he.

Skinien näköisetkään heput eivät ala aukomaan päätänsä kaupungilla, mutta nämä sotanorsut ovat iskeneet kyntensä julkisilla paikoilla useastikin.

Kyllä tässä tietty ylipainorasismisyytös on ymmärrettävissä. Siis se, että ap leimaa. Tokihan hän ei sanonut, että eivät suinkaan kaikki ylipainoiset käyttäydy noin. Mutta sotanorsuiksi piti kuitenkin päästä solvaamaan. Näin sotanorsua mollaamatta, ylväs eläinhän tuo. Vaan ei tainnut olla ap:llä tätä konnotaatiota mukana mielikuvassaan?

Sinänsä on mielenkiintoinen ilmiö toki, että kommentoijat ovat lihavia keski-ikäisiä naisia. Ehkä saa olla nuorimies jo aikas häiriintynyt skiniksikin jos kaunista nuorta naista heittäytyy solvaamaan.

Kateellisia (tuhoavassa merkityksessä) naisia on sekä ohuita että paksuja, vaan niin kauan kuin rasismi on ruma sana, ei joka kade nainen kehtaa ruveta päätänsä aukomaan. Eli silloin varmasti ne hyökkäävät ensin, joilla on eniten vertailtavaa.

Yhteistyössä