Lihavat naiset ja rasismi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AsiantuntijaLahdesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kannata välittää, muitten ihmisten katkerista ja pahoista puheista, vaan keskittyä vaan rakastamaan tyttöystävääsi. Mulla on kanssa afrikkalainen tyttöystävä ja paskaa saa myös Afrikassa, mutta eniten Suomessa. Suomi nyt vaan sattuu olemaan pieni maa ja syrjässä, joten ihmiset eivät ole tottuneet toisenlaisiin ihmisiin, ja tietenkin perinteisellä ahdasmielisyydellä on kanssa asian kanssa tekemistä.

Naiset luonnostaan vertaa itseensä muihin, ja ulkomainen nainen koetaan vielä helpommin uhaksi kuin Suomalainen nainen. Sama homma jos sattuu olemaan aasialainen, tai venäläinen tyttöystävä/vaimo niin huoraksihan suomipossut aina haukkuu. Haukkujia on kuitenkin vain osa, suomalainen nainen kenellä on hyvä itsetunto, ja sivistynyt kasvatus, olipa sitten lihava tai laiha tuskin vaivautuu törkeilemään tuntemattomille ihmisille ;) Tsemppiä sinne ja jaksamista, kyllä se on sen arvoista!

Olen 25-vuotias mies jolla on afrikkalainen tyttöystävä joka on erittäin urheilullinen (naamakin on nätti). Ihmisiltä ei tule yleensä mitään kommenttia, mutta poikkeuksen tekevät ylipainoiset suomalaiset naiset ja vain he. Tyttöystäväni on saanut useaan otteeseen kuulla olevansa "ruma neekerihuora" yms... ja aina nämä haukkujat ovat olleet YLIPAINOISIA naisia, melko rumiakin kaiken lisäksi.

Skinien näköisetkään heput eivät ala aukomaan päätänsä kaupungilla, mutta nämä sotanorsut ovat iskeneet kyntensä julkisilla paikoilla useastikin.

Mikähän lienee moisen käyttäytymisen taustalla? Tätä tapahtuu joka viikko... eli mistään harvinaisuudesta ei ole kyse.

Mamut vievät meidän miehet!!:O

[QUOTE="juu";23300260]Tässä tapauksessa naisesi ihonväri on samantekevä, pään aukomisen aiheuttaa hyvä kroppa. Lihavat naiset katsovat pahasti kaikkia, joilla ei ole kamalasti läskiä.[/QUOTE]

Täääh???? :D

Mä olen ilmeisesti jo niin vanha ja kulahtanut, etten tunne kateutta enkä katkeruutta nuoria kauniita naisia kohtaan. Päinvastoin, minusta on ihanaa kun maailmassa on kauniita asioita, eihän se minulta ole pois. Ja mustat naiset ovat kiehtovan kauniita, myös ylipainoiset, osaavat niin uljaasti kantaa myös kilonsa eivätkä raahusta eteenpäin häpeillen, katse maahan painettuna ja olemassaoloaan anteeksipyydellen. Itse olen kylläkin tavis, en mikään erityisen ruma enkä lihava, mutta kummalta kuullostaa...

Yhteistyössä