MUSTAT hoi! Kuinka usein harmailette "tarkoituksella"?

• Viestiketjun aloittaja ccay
  • Ensimmäinen viesti
Sillon tällöin, ei syytä. En vaan aina jaksa kirjautua jos ei ole mitään erityistä mikä liittyisi muhun. Joskus harvoin on niin henk koht juttu etten halua mustana kertoa ja olen tarkotuksella harmaana, mutta tosi harvoin. Usein käyn pikasesti harmaana kysymässä jotain, esim reseptiä niin en ala kirjautumaan.

"vieras"
mä olin 6 vuotta musta, vaihdoin nimimerkkiä muutaman kerran, mutta jos oot musta niin saat hemmetin helposti näitä perskärpäsiä jotka pilaa sun kaikki ketjut, joten katsoin parhaaksi ryhtyä "harmailemaan" ja kas kun kaikki v*ttupäätkin hävis vaikka alotukset olis ihan samoja.....

ccay
[QUOTE="vieras";23279440]mä olin 6 vuotta musta, vaihdoin nimimerkkiä muutaman kerran, mutta jos oot musta niin saat hemmetin helposti näitä perskärpäsiä jotka pilaa sun kaikki ketjut, joten katsoin parhaaksi ryhtyä "harmailemaan" ja kas kun kaikki v*ttupäätkin hävis vaikka alotukset olis ihan samoja.....[/QUOTE]

Tää on ihan totta. Ja ne ikiomat perskärpäset saa yllättävän nopeasti..

[QUOTE="Mamma italiana";23279626]kiitti, hih.
lisàisin vielà ettà ettà palstalla on kaksi ikàvàà ominaisuutta mustana ollessa:
1. jos teen pikkuajan jotain muuta ja systeemi on passiivisena, heittàà ulos
2. mustana kellonaika on pàin honkia[/QUOTE]
Ei mulla ainakaan. Itseasiassa minä en kirjaudu koskaan erikseen sisään sillä selain kirjaa automaattisesti. Siksi vähän ihmetyttää nuo "en jaksanut kirjautua"-jutut.
Ulos ei ole heittänyt koskaan.

gsdsgsg
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23279607:
Eli olet juuri näitä munattomia hiirulaisia jotka uskaltavat aukoa päätään vain harmaana.

Vastaus itse kysymykseen: en koskaan.
Tai ehkä 'vakavista aiheista' on helpomipi keskustella harmaana kuin esim. tunnetulla mustalla nikillä. Mustana keskustelu kääntyy liian helposti henkilökohtaisuuksiin ja vanhojen juttujen esiintuomiseen vaikkeivat ne liittyisi asiaan mitenkään.

Yhteistyössä