ccay
Siinähän se kysymys tulikin. Eli kuinka useasti haluatte olla ns. tuntematon ja mistä syystä? :xmas:
Monpullinen ja-taitoinen nainen! Multitalentisti!mà olen tuntemattomana samalla nikillà, mutta myòs mustana olen tuntematon
Eli olet juuri näitä munattomia hiirulaisia jotka uskaltavat aukoa päätään vain harmaana.Alkuperäinen kirjoittaja eräs musta;23279551:Silloin kun haluan osallistua johonkin kunnon keskusteluun.
kiitti, hih.Monpullinen ja-taitoinen nainen! Multitalentisti!
grande!!!! tai siis hyvà runoilija tarkoitinEn harmaile laisinkaan,
enkä hiiruloi vaisinkaan.
Punainen on väri paras,
harmaata käyttää yleensä varas.
Tai ehkä 'vakavista aiheista' on helpomipi keskustella harmaana kuin esim. tunnetulla mustalla nikillä. Mustana keskustelu kääntyy liian helposti henkilökohtaisuuksiin ja vanhojen juttujen esiintuomiseen vaikkeivat ne liittyisi asiaan mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23279607:Eli olet juuri näitä munattomia hiirulaisia jotka uskaltavat aukoa päätään vain harmaana.
Vastaus itse kysymykseen: en koskaan.
Aika pieniin on sulla elämä päässy Yhden "sairaan kyylän" takia et sitten enää kirjautuneena esiinny.... ja montakohan palstailijaa täällä kaiken kaikkiaan on? Monia tuhansia?Palstailen harmaana koska ärsyttää yks sairas kyylä.