Ärstyttääkö jotakuta toistakin tankotanssihehkutus?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bubba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en välitä koko hössötyksestä. En oikein koe kotimakkarissa tai -olkkarissa komeilevaa strippitankoa lapsiperheen sisustukseen kuuluvaksi, enkä tahtoisi sitä maailmaa kotiini tuoda. Olkoonkin, että kyseessä on liikuntamuoto, mutta silti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yks lisää;23263855:
Jos liikuntaa haluaa harrastaa, niin eikö keksi mitään mielekkäämpää kuin tangossa kieppuminen...?
No mä en äkkiseltään keksi montaa lajia, joissa lihaksia pystyisi harjoittamaan yhtä tehokkaasti ja monipuolisesti, ja joka olisi yhtä hauskaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja yks lisää;23263855:
Jos liikuntaa haluaa harrastaa, niin eikö keksi mitään mielekkäämpää kuin tangossa kieppuminen...?

No joo, ratsastus. Mut tangon kotona pitäminen ei kustanna läheskään niin paljon kuin hevosen.
 
jep hieman ärsyttää, mielestäni täysin turhaa ja median luomaa..mutta ei nyt niin suunnattomasti kuitenkaan, että seuraavalle tankotanssia harrastavalle raivoaisin.
 
[QUOTE="vieras";23263886]No mä en äkkiseltään keksi montaa lajia, joissa lihaksia pystyisi harjoittamaan yhtä tehokkaasti ja monipuolisesti, ja joka olisi yhtä hauskaa. :D[/QUOTE]

Peesi! Ja ei ärsyä, koska tulin tähän ketjuun ihan vaan ärsyttääkseni teitä ennakkoluuloisia. :D Tankotanssi on paras harrastus just mulle, en keksi siitä mitään huonoa puolta. :) Seinäkiipeily on kanssa kivaa utta sitä ei voi harrastaa kotona.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Peesi! Ja ei ärsyä, koska tulin tähän ketjuun ihan vaan ärsyttääkseni teitä ennakkoluuloisia. :D Tankotanssi on paras harrastus just mulle, en keksi siitä mitään huonoa puolta. :) Seinäkiipeily on kanssa kivaa utta sitä ei voi harrastaa kotona.
Mä meinasin tuohon kirjoittaa, että kiipeily on yksi, mutta jätin sitten väliin. :D Se sattuukin oleen mun oma lajini, tankotanssia en harrasta, mutta olen kokeillut ja tykkäsin todella paljon!
 
[QUOTE="vieras";23264095]Mä meinasin tuohon kirjoittaa, että kiipeily on yksi, mutta jätin sitten väliin. :D Se sattuukin oleen mun oma lajini, tankotanssia en harrasta, mutta olen kokeillut ja tykkäsin todella paljon![/QUOTE]

Kiipeily oli mun laji melkeen 10 vuotta mutta vaihdoin raskauden jälkeen tankotanssiin. :)
 
Ei ärsytä, vaikka en ole kiinnostunut itse kokeilemaan. En edes kiinnitä huomiota.

No joo, huvittaisi ehkä vähän jos jonkun kaverin kotiin ilmaantuisi sellainen ruma tanko..
 
vapaamielisyys on muotia, jopa siihen pisteeseen, ettei vapautta enää ole.

Kyllä mua risoo se, että kun miehet nyt ei aina niin hirmu seksuaalisia ole muutenkaan, niin ne vielä opetetaan nirsoiksi ja halveksimaan naisvartaloa ellei se ole just silleen kun pitää. Ja nyt sitten pitäis tuputtaa jalkoväliä kuin tarjottimella kun muuten ei enää maita jos tulee edes mieleen?
 
Mä harrastan paljon rahakkaampaa liikuntalajia, joka on samaa sarjaa tankotanssin kanssa eli strippausta. Miksi heilua tangossa ilman rahaa, kun siellä voi heilua rahankin kanssa :) En oikein ymmärrä tuota ilmaista strippausta eli tankotanssia :(

Ihmisille saa nykyään kaikkea myytyä, kun markkinoi sen hyvin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärrh;23264276:
vapaamielisyys on muotia, jopa siihen pisteeseen, ettei vapautta enää ole.

Kyllä mua risoo se, että kun miehet nyt ei aina niin hirmu seksuaalisia ole muutenkaan, niin ne vielä opetetaan nirsoiksi ja halveksimaan naisvartaloa ellei se ole just silleen kun pitää. Ja nyt sitten pitäis tuputtaa jalkoväliä kuin tarjottimella kun muuten ei enää maita jos tulee edes mieleen?
Aika poikkeava tuo näkemyksesi, että miehet eivät ole "niin hirmu seksuaalisia". :D Ja kuka nyt siis opettaa nirsoilua ja kenelle? Tankotanssia harrastavat? Vai vartalostaan huolehtivat? Ja mitenkäs se tankotanssi liittyy jalkovälin tuputtamiseen, kun sitä yleensä harrastetaan vaatteet päällä ja harvemmin kenellekään esiintyen?
 
Mä harrastan paljon rahakkaampaa liikuntalajia, joka on samaa sarjaa tankotanssin kanssa eli strippausta. Miksi heilua tangossa ilman rahaa, kun siellä voi heilua rahankin kanssa :) En oikein ymmärrä tuota ilmaista strippausta eli tankotanssia :(

Ihmisille saa nykyään kaikkea myytyä, kun markkinoi sen hyvin...
Sunko mielestä siinä ei ole mitään eroa, heiluuko tangolla vaatteet päällä omaksi ilokseen ja lihaskuntoaan parantaakseen, vai hinkkaileeko sitä tankoa nakuna samalla vieraille miehille keimaillen?
 
[QUOTE="vieras";23264362]Sunko mielestä siinä ei ole mitään eroa, heiluuko tangolla vaatteet päällä omaksi ilokseen ja lihaskuntoaan parantaakseen, vai hinkkaileeko sitä tankoa nakuna samalla vieraille miehille keimaillen?[/QUOTE]

On, eroa, toisesta saa rahaa, toisesta ei.
 
On, eroa, toisesta saa rahaa, toisesta ei.
Eli et näe mitään eroa siinä, heiluuko tangossa kotona vaatteet päällä (tai vaikka ilman) ilman yleisöä vai esiintyykö alasti vieraille ihmisille?

Samalla logiikalla pidät varmaan typeränä sitä, että joku käy tanssitunneilla ilman rahallista korvausta, vaikka ketkuttamalla alasti strippiklubilla voisi siitä saada rahaakin. Vai?
 
Eli onko kohtalontovereita, vai onko kaikki ihan fiiliksissä tankotanssista ja itsekin harrastaa sitä...?

No en tiedä ärsyttääkö, mutta nolottaa harrastajien puolesta. Jotenkin säälittävää, kun joku kotiäiti yrittää leikkiä jotain halpaa venäläistä stripparia olohuoneen matolla kepissä roikkuen ja jalkoja levitellen.
Ilmeisesti ihmisten itsekunnioitus on aivan hukassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyllävain;23264475:
No en tiedä ärsyttääkö, mutta nolottaa harrastajien puolesta. Jotenkin säälittävää, kun joku kotiäiti yrittää leikkiä jotain halpaa venäläistä stripparia olohuoneen matolla kepissä roikkuen ja jalkoja levitellen.
Ilmeisesti ihmisten itsekunnioitus on aivan hukassa.

Muutaman vuoden päästä tälle "harrastukselle" nauretaan kuten aikoinaan niille yksi tissi paljaana tarjoilijoille ;)
 
[QUOTE="vieras";23263886]No mä en äkkiseltään keksi montaa lajia, joissa lihaksia pystyisi harjoittamaan yhtä tehokkaasti ja monipuolisesti, ja joka olisi yhtä hauskaa. :D[/QUOTE]

No esim. hiihto, uinti, kuntosali, tanssilajit, voimistelu, nyrkkeily, judo, pesäpallo, jalis, jne. jne.
 

Yhteistyössä