B
Bubba
Vieras
Eli onko kohtalontovereita, vai onko kaikki ihan fiiliksissä tankotanssista ja itsekin harrastaa sitä...?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mä en äkkiseltään keksi montaa lajia, joissa lihaksia pystyisi harjoittamaan yhtä tehokkaasti ja monipuolisesti, ja joka olisi yhtä hauskaa.Alkuperäinen kirjoittaja yks lisää;23263855:Jos liikuntaa haluaa harrastaa, niin eikö keksi mitään mielekkäämpää kuin tangossa kieppuminen...?
Alkuperäinen kirjoittaja yks lisää;23263855:Jos liikuntaa haluaa harrastaa, niin eikö keksi mitään mielekkäämpää kuin tangossa kieppuminen...?
Mä meinasin tuohon kirjoittaa, että kiipeily on yksi, mutta jätin sitten väliin.Peesi! Ja ei ärsyä, koska tulin tähän ketjuun ihan vaan ärsyttääkseni teitä ennakkoluuloisia.Tankotanssi on paras harrastus just mulle, en keksi siitä mitään huonoa puolta.
Seinäkiipeily on kanssa kivaa utta sitä ei voi harrastaa kotona.
Aika poikkeava tuo näkemyksesi, että miehet eivät ole "niin hirmu seksuaalisia".Alkuperäinen kirjoittaja ärrh;23264276:vapaamielisyys on muotia, jopa siihen pisteeseen, ettei vapautta enää ole.
Kyllä mua risoo se, että kun miehet nyt ei aina niin hirmu seksuaalisia ole muutenkaan, niin ne vielä opetetaan nirsoiksi ja halveksimaan naisvartaloa ellei se ole just silleen kun pitää. Ja nyt sitten pitäis tuputtaa jalkoväliä kuin tarjottimella kun muuten ei enää maita jos tulee edes mieleen?
Sunko mielestä siinä ei ole mitään eroa, heiluuko tangolla vaatteet päällä omaksi ilokseen ja lihaskuntoaan parantaakseen, vai hinkkaileeko sitä tankoa nakuna samalla vieraille miehille keimaillen?Mä harrastan paljon rahakkaampaa liikuntalajia, joka on samaa sarjaa tankotanssin kanssa eli strippausta. Miksi heilua tangossa ilman rahaa, kun siellä voi heilua rahankin kanssaEn oikein ymmärrä tuota ilmaista strippausta eli tankotanssia
![]()
Ihmisille saa nykyään kaikkea myytyä, kun markkinoi sen hyvin...
Eli et näe mitään eroa siinä, heiluuko tangossa kotona vaatteet päällä (tai vaikka ilman) ilman yleisöä vai esiintyykö alasti vieraille ihmisille?On, eroa, toisesta saa rahaa, toisesta ei.
Eli onko kohtalontovereita, vai onko kaikki ihan fiiliksissä tankotanssista ja itsekin harrastaa sitä...?
Alkuperäinen kirjoittaja kyllävain;23264475:No en tiedä ärsyttääkö, mutta nolottaa harrastajien puolesta. Jotenkin säälittävää, kun joku kotiäiti yrittää leikkiä jotain halpaa venäläistä stripparia olohuoneen matolla kepissä roikkuen ja jalkoja levitellen.
Ilmeisesti ihmisten itsekunnioitus on aivan hukassa.