Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tiedoksi sulle, että tankoakrobatia on saanut alkunsa ihan muualta kuin strippauksesta.Alkuperäinen kirjoittaja kyllävain;23264475:No en tiedä ärsyttääkö, mutta nolottaa harrastajien puolesta. Jotenkin säälittävää, kun joku kotiäiti yrittää leikkiä jotain halpaa venäläistä stripparia olohuoneen matolla kepissä roikkuen ja jalkoja levitellen.
Ilmeisesti ihmisten itsekunnioitus on aivan hukassa.
No kuule, moni noista luettelemistasi lajeista on lähinnä aerobista ja lihaksia eivät todellakaan kehitä yhtä MONIPUOLISESTI, kuin tankotanssi! Hauskuudessakaan noista suurin osa ei mielestäni hakkaa tankotanssia, mutta sehän on ihan mielipideasia.Alkuperäinen kirjoittaja kyllävain;23264496:No esim. hiihto, uinti, kuntosali, tanssilajit, voimistelu, nyrkkeily, judo, pesäpallo, jalis, jne. jne.
Mä harrastan paljon rahakkaampaa liikuntalajia, joka on samaa sarjaa tankotanssin kanssa eli strippausta. Miksi heilua tangossa ilman rahaa, kun siellä voi heilua rahankin kanssaEn oikein ymmärrä tuota ilmaista strippausta eli tankotanssia
![]()
Ihmisille saa nykyään kaikkea myytyä, kun markkinoi sen hyvin...
Katsopa vaikka youtubesta tankotanssin SM-kisojen kärkikolmikon suorituksia, niin näet miten vähän tekemistä tuolla lajilla on strippauksen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja kyllävain;23264571:Mitä väliä, mistä kyseinen laji on saanut alkunsa?
Homma nyt kuitenkin on niin, että strippareilta matkittuja liikkeitä lajissa harjoitetaan, joten ihan sama, vaikka olisi Alaskan intiaanien hautajaismenoista alunperin kotoisin.
Edelleenkään, mä en kyseistä lajia harrasta. Silti mun mielestä tankotanssin ja strippauksen ero on ihan valtava, vaikka yhtymäkohtia toki löytyy. Kannattaa tosiaan tsekata vaikka ne aiemmin mainitsemani videot tankotanssin sm-kisojen kärkikolmikon esityksistä niin näkee, miten akrobaattinen taiteilu tangolla eroaa jalkovälin tankoon hinkuttamisesta ja paljaiden tissien esittelystä.Alkuperäinen kirjoittaja kyllävain;23264623:En ymmärrä, miksi tankotanssin harrastajat aina niin kiivaasti yrittävät kieltää, että lajilla ei olisi mitään tekemistä strippauksen kanssa. Kaikille joilla nyt on silmät päässä, on selvää, että näillä kahdella lajilla on yhtymäkohtia. Joten miksi ei voi vain myöntää, että joo, kyllähän se melkolailla strippausta muistuttaa, paitsi että siitä ei saa rahaa. Siis mikä siinä on niin pahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ärrh;23264276:vapaamielisyys on muotia, jopa siihen pisteeseen, ettei vapautta enää ole.
Kyllä mua risoo se, että kun miehet nyt ei aina niin hirmu seksuaalisia ole muutenkaan, niin ne vielä opetetaan nirsoiksi ja halveksimaan naisvartaloa ellei se ole just silleen kun pitää. Ja nyt sitten pitäis tuputtaa jalkoväliä kuin tarjottimella kun muuten ei enää maita jos tulee edes mieleen?