Ärstyttääkö jotakuta toistakin tankotanssihehkutus?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bubba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en ymmärrä sitä tankotanssia,
siinähän muistuttaa ihan simpanssia,
roikkuessaan siinä tangosta.
Ota vielä pala mangosta!
Siitä saa sitäpaitsi bakteereja, pöpöjä,
eikä märkäruvet ole mitään söpöjä.
 
[QUOTE="vieras";23264588]Katsopa vaikka youtubesta tankotanssin SM-kisojen kärkikolmikon suorituksia, niin näet miten vähän tekemistä tuolla lajilla on strippauksen kanssa. ;)

En ymmärrä, miksi tankotanssin harrastajat aina niin kiivaasti yrittävät kieltää, että lajilla ei olisi mitään tekemistä strippauksen kanssa. Kaikille joilla nyt on silmät päässä, on selvää, että näillä kahdella lajilla on yhtymäkohtia. Joten miksi ei voi vain myöntää, että joo, kyllähän se melkolailla strippausta muistuttaa, paitsi että siitä ei saa rahaa. Siis mikä siinä on niin pahaa.[/QUOTE]
 

Yhteistyössä