"huhhuh"
päähajoo, miehiä siellä, miehiä täällä, miehiä mun sängyssä miten tän uudestisyntyneen villin naisen sais rauhotettua:O
:flower:Olet kovin kevytkenkäinen, salamyhkäinen.
Joka päivä eri mies, kaikki läpikäyt, kukaties.
Muista edes ehkäisy. Yksi surkea himokas ähkäisy.
Saatat saada ties minkä pöpön, kupan, rupisen röpön.
Visvasyylän, naapurin kyylän
se iloiseksi tekee. Muista, että kortsu helposti repee.
ai että jos on, saat haukkua?Onko sulla lapsia?
Tunsitko piston omassatunnossasi?ai että jos on, saat haukkua?
Miksi tytöksi luulet?Mikäs runotyttö tälle palstalle on eksyny?
No en kuule tuntenu. Palstalta kun vaan olen oppinut, että tämänkaltaiset aapeet haukutaan lyttyyn, oikeen etsimällä etsitään syytä. Kuten nyt sinä udellessasi lapsista. Vai miksi muka muuten haluat tietää? Kerroppa kuule syy.Tunsitko piston omassatunnossasi?
Kuten nimimerkki kertoo, kysyn uteliaisuudesta. Onko tämä jotenkin kielletty/ tabu kysymys?
:flower:Miksi tytöksi luulet?
Ehkä väärin kuulet.
Saatanhan olla jo vanha nainen
tai ruma mies partainen.
Yhtä kaikki se on salaista.
salassapitovelvollisuuden alaista.
Lue edellinen viesti. Miksi olet hyökkäävä minua kohtaan? Etkös itse ole juuri tyypillinen omista ennakkoluuloisrasi ja oletuksistasi käsin johtopäätöksiä vetävä vihaisesti kirjoittava peruspalstailija?No en kuule tuntenu. Palstalta kun vaan olen oppinut, että tämänkaltaiset aapeet haukutaan lyttyyn, oikeen etsimällä etsitään syytä. Kuten nyt sinä udellessasi lapsista. Vai miksi muka muuten haluat tietää? Kerroppa kuule syy.
Ehkä olenkin..Tämän palstan negatiivisuus on tarttunut minuun. No joo, ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi. Pyydän anteeksi. :flower:Lue edellinen viesti. Miksi olet hyökkäävä minua kohtaan? Etkös itse ole juuri tyypillinen omista ennakkoluuloisrasi ja oletuksistasi käsin johtopäätöksiä vetävä vihaisesti kirjoittava peruspalstailija?