Mikä tekee Onlyn Rodeo farkuista niin seksikkäät?

Mietin että minkähänlaiset ne on ja uteliaisuudesta tulin katsomaan. Mulla on just nyt noi jalassa, siis Onlyn jotkut (juuri nuo) farkut. Mun mies on kans kehunu et peppu näyttää hyvältä. Ja nää ei oo epämukavat ollenkaan vaikka joku niin arvelikin.

bootylicious
Musta noi tollaset, missä taskut on valahtanu jo reisiin asti, ei vaan näytä kauheen hyvältä, juuri kenelläkään. Vaikka oliskin herkkuperse. Parhaat farkut kohottaa takamusta oikeella leikkauksella ja oikeella taskujen kohdalla/koolla.

"Hopping"
Mulla oli nuorempana, ihan kivat silloin mutta mun mielestä tuollaiset valahtaneet taskut on vähän vanhanaikaisia jo. Ihan hyvät perseet kyllä kuvien naisilla, ei siinä mitään.

• Tykkää
Reactions: Porho
lhlhlh
Siis mitä? Eikö näitä ollut joskus vuosituhannen alussa? No, tylsääkin tylsemmät eikä lainkaan seksikkäät, joten ihmettelen että kuka nyt oli sitä mieltä että nää olis seksikkäät.

"Asdf"
Ei kai noista tee seksikästä mikään muu kuin kulttuurisidonnainen juttu. Nuoret naisethan ovat usein haluttuja parittelukumppaneita, koska he ovat hedelmällisimmillään.

Onlyn Rodeo -farkut ovat erityisesti 16 - 20-vuotiaiden naisten suosiossa, joten niillä voi antaa nuorekkaan vaikutelman itsestään.

Tämä on kuitenkin aika yksilöllistä, kuten seksuaaliset mieltymykset aina. Minun mielestäni nuo ovat epämukavat ja tyylittömät, eivätkä sen vuoksi ollenkaan seksikkäät. Hyvin istuvat korkeavyötäröiset farkut saavat minulta enemmän pisteitä.

herkkubeba
[QUOTE="vieras";23233882]riippuu niin perseestäkin, noista toi viimeinen oli kiva ja oli jotain muotoakin siellä farkkujen sisällä... ekalla lautaperä joka littana, farkutkaan ei istu..[/QUOTE]

Näin just. Kaukana seksikkäästä nuo kaksi ekaa kuvaa...

Pitää olla lihasta siellä pyllyssä, että näyttää hyvältä. Mutta sitä kyllä mietin, kuka noita farkkuja enää käyttää, ovat vuosia vanhat. Onlylla paljon uusia, seksikkäitä malleja, ei tarvii tuollaisia ikivanhoja käyttää.

Yhteistyössä