Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

"kookos"
Työtilanteeni on hyvin epämääräinen. Ammattikaan ei ole selkiytynyt varmaksi. Tuntuu että olen jotenkin tuuliajolla. Haluaisin olla lapselleni hyvä ja turvallinen äiti, enkä tiedä olenko. Lapsettomuutta on myös ollut. Voisitko rukoilla perheemme puolesta? Kiitos kun olet olemassa! :)

"Ilona"
Olisitko ystävällinen ja rukoilisit meidän perheemme vaikeiden asioiden puolesta:puhuttamuus,tyttäreni depressio ja syömishäiriö,parantuminen silmäsairaudesta.Kiitoksia Sinulle!

"Helena"
Minulta poistettiin kiinnikkeitä kohdusta 3 kuukautta sitten. Ensi viikolla (8) on uusi kohduntähystys, jossa katsotaan onko kohtu puhdas. Epätoivo alkaa pukkaan päälle. Ensimmäinen lapsi toiveissa ja ei voi mitään, aika huonolta näyttää.
Monta vuotta vauvan toivomista, nyt alkavat väsymys ja masennus olla ylimoimaisia. Ei ole enää voimia jäljellä.

Jos jaksat, voisitko rukoilla minun puolestani.

Kiitos!

"tiina"
Voisitko rukoilla että Jeesus oikein todella koskettaisi minua.. Kaikki mahdolliset asiat tuntuu kaatuvan päälle, en jaksa enää.. Oon ihan pohjalla.. Luulen että ainoastaan uskoontulo voi mut pelastaa

"leppis"
Totta. Pian arvotaan taas uudet lottonumerot, haluaisin kuulla ne etukäteen, plz. Vai oliskohan niin että mitään konkreettista hyötyä kukaan ei tästä jeesuspaskasta ole ikinä saanut?
Voisitko poistua tästä ketjusta, koska et usko Jumalaan. Tästä ketjusta ei siis ole sinulle hyötyä ja meille muille tulee läsnäolostasi paha mieli. Ja esim. minä olen saanut tästä ketjusta paljon apua elämääni.

"äippä76"
tahtoisin jo elämäni olevan helpompaa..liikaa terveyteen liittyviä vakavia sairauksia minulla ja lapsellani...kaiken kruunasi kohdunulkopuolinen raskaus...joka vei suuren ilon ja odotuksen ja toi hetkellisen maanpäällisen helvetin...lapsen vielä toivoisin saavani joskus......kiitos.

[QUOTE="vieras";23232931]Grace has left the building. Eli kuka alkaa uudeksi palstajeesukseksi?[/QUOTE]
Minä voin ruveta välittämään rukouksia eteenpäin. Oletteko nuukia jumalan suhteen, haluatteko jollekin tietylle satuhahmolle vai käykö esim. Xenu tai Odin?

"Helena"
Grace, kirjoitin nikillä "Helena", kohtu tähystetty ja ihan hyvältä näytti. Nyt vielä uusi parin kuukauden odotusaika edessä, ennenkuin päästään etenemään.
Kiitos avituksesta!

En ole teitä unohtanut. Mulla on vihkossani kaikki pyynnöt :heart:
Pidän myös toisessa paikassa netissä rukouspyyntösivua sekä olen omassa seurakunnassani rukouspalvelussa sekä kuuntelen ihmisten huolia. Tämä tehtäväni on siis konkreettisoitunut tämän ketjun aloittamisen jälkeen.
Lisäksi olen aloittanut työt kotiäitiys vuosien jälkeen joten aika paljon on tässä elämä muuttunut.
Tiina, äippä-76 ja Helena olette rukouksissani :heart:
Tietäkää te kaikki, pyyntönne huomioidaan ja vastaukset tulee sillä Jumala on hyvä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos jo etukäteen;23459231:
Grace, voitko muistaa rukouksin tätiäni, 52 v, jolla todettiin ihan vasta rintasyöpä. Ei ole uskossa. Kiitos :heart:
Rukoilen että hän saisi kokea taivaallista rauhaa ja lohdutusta tuon kaiken keskellä...sellaista yliluonnollista jota vain Isä voi antaa.
Rukoilen myös että tätisi selviää voittajana koettelemuksesta että hän saisi oppia tuntemaan Jeesuksen omassa elämässään :heart:

"hih"
Mua huvittaa toi yks häirikkö tässäkin ketjusssa : ))) Tosin se on kaikissa uskis-ketjuissa. Yrittää raukka päteä ja häiriköidä vaikka sen touhu on niiiin läpinäkyvää : ) Hakee varmaan muutenkin huomiota elämässään ihme häröilyllä

Yhteistyössä